Jump to content

ENB series

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vraag me af of mijn pc ENB series aankan

mij huidige pc heeft een geforce 6200 256MB AGP videokaart

pentium 3.06GHZ prossesor

4GB ram

120GB harde schijf

Vista home premium USA

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Nee. Zoals ik al eens eerder tegen je zei heb ik een vergelijkbaar systeem (Geforce 6200 TurboChage, sempron 2800+ (= pentium 4 op 2,8 Ghz)) en ik heb het wel eens geprobeerd. Maar toen kreeg ik erg veel lag. Het maakt de game onspeelbaar.

Als je wilt gamen op de PC en de nieuwere games wilt spelen, raad ik je toch aan om een totaal nieuwe PC te kopen (en die samen laat stellen op dit forum, dat scheelt geld).

Of je koopt een console. Zo heb ik zelf een PS3 :) . Das goedkoper dan een goede gamePC. Of je gaat gewoon oude games spelen :puh: .

Geplaatst:
Nee. Zoals ik al eens eerder tegen je zei heb ik een vergelijkbaar systeem (Geforce 6200 TurboChage, sempron 2800+ (= pentium 4 op 2,8 Ghz)) en ik heb het wel eens geprobeerd. Maar toen kreeg ik erg veel lag. Het maakt de game onspeelbaar.

Als je wilt gamen op de PC en de nieuwere games wilt spelen, raad ik je toch aan om een totaal nieuwe PC te kopen (en die samen laat stellen op dit forum, dat scheelt geld).

Of je koopt een console. Zo heb ik zelf een PS3 :) . Das goedkoper dan een goede gamePC. Of je gaat gewoon oude games spelen :puh: .

http://www.youtube.com/watch?v=LYtTNwPqFi0

Geplaatst:

Ach ja, geloof YouTube maar.

In principe kan een 6200 zoiezo GTA SA niet zo snel draaien.

Geplaatst:

Met mijn 6200TC draaide ik GTA SA toch wel minstens op medium met een acceptabele framerate, dus je kan SA prima draaien op een 6200. Ik denk alleen niet dat je met ENB ingeschakeld nog een speelbaar spel overhoud...

Geplaatst:

Ach ja, geloof YouTube maar.

In principe kan een 6200 zoiezo GTA SA niet zo snel draaien.

het is mijn eigen filmpje! :puh:

Geplaatst:

Als je dat goed vindt spelen.. :7 Maar schakel eens alle bloom en overtollige dingen uit behalve reflectie, dan zal het wel vlotter lopen. :)

Geplaatst:
Zojuist bekeken, maar dat loopt echt niet soepel.

Maar dat is een fraps probleem: als ik ga opnemen verlaagt de fps met 3á4.

en door zwaare mods!

Geplaatst:

Ja, lekkere reflecties heb je.

En op mijn AMD 3200+, met een 6600GT, draaide ENB met alles aan niet fatsoenlijk, laat staan die 6200 kaart.

Geplaatst:
Zojuist bekeken, maar dat loopt echt niet soepel.

Maar dat is een fraps probleem: als ik ga opnemen verlaagt de fps met 3á4.

en door zwaare mods!

en omdat je videokaart niet sterk genoeg is, zoals al werd gezegt.

en met alle mdos eraf en fraps eraf haal je max 20 fps.

Geplaatst:

een gtx en quad core voor gta san andreas? wel een beetje overdreven.

Een Athlon dual core, een P4 met Hyper Threading of hoger is fijn.

Verder een GeForce 7900, radeon x800 of hoger.

Als je echt veel hoger gaat(dikke quad cores) kan je last kirjgen vna dat hat spel te snel speelt, zet dna de frame limiter aan.

Geplaatst:
een gtx en quad core voor gta san andreas? wel een beetje overdreven.

Een Athlon dual core, een P4 met Hyper Threading of hoger is fijn.

Verder een GeForce 7900, radeon x800 of hoger.

Als je echt veel hoger gaat(dikke quad cores) kan je last kirjgen vna dat hat spel te snel speelt, zet dna de frame limiter aan.

Ik heb dat bij Vice City :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...