onbekendeIV Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) ik heb een Amerikaanse versie van vista home premium en ik vroeg me af of er ook taalpaketten er voor zijn? >>> Door Thundercover: Onzinnige bijlage weggehaald.<<< Bewerkt: 26 juli 2009 door Thundercover Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Kijk eens met het programma Windows Update te vinden in het configuratiescherm (control panel). Daar kun je verschillende taalpakketten downloaden. Of Nederlands er tussen zit weet ik niet. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Kijk eens met het programma Windows Update te vinden in het configuratiescherm (control panel). Daar kun je verschillende taalpakketten downloaden. Of Nederlands er tussen zit weet ik niet. der staat dat alle update (ook de optinele en hardware) allemaal update zijn. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Dus je kunt geen optionele downloads downloaden? Als het goed is krijg je dit scherm: En dan kun je daar taalpakketten downloaden: Zo niet, dan kun je helaas geen Nederlands taalpakket downloaden voor jouw Amerikaanse Vista. Althans, niet legaal. Dit is dan weliswaar Windows 7, maar zo moet het ook met Vista. Ik heb ook het Nederlandse taalpakket van Windows 7 RC op deze manier gedownload. Bewerkt: 19 juli 2009 door Sprunk Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dus je kunt geen optionele downloads downloaden?Als het goed is krijg je dit scherm: [afbeelding] En dan kun je daar taalpakketten downloaden: [afbeelding] Zo niet, dan kun je helaas geen Nederlands taalpakket downloaden voor jouw Amerikaanse Vista. Althans, niet legaal. Dit is dan weliswaar Windows 7, maar zo moet het ook met Vista. Ik heb ook het Nederlandse taalpakket van Windows 7 RC op deze manier gedownload. Ik wil zeggen dat ALLE update al geinstalleerd zijn Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dan kun je dus geen extra taalpaketten downloaden, als er geen extra updates meer zijn. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dan kun je dus geen extra taalpaketten downloaden, als er geen extra updates meer zijn. DAS K*T Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Maar er zijn andere wegen dan via Windows update. Denk maar eens aan Alie illegalie[/font] hierbij kunnen we je alleen geen hulp en ondersteuning bieden. Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Taalpaketten zijn volgens mij alleen bij Vista Ultimate mogelijk (als je de officiële wil dan). Bewerkt: 20 juli 2009 door ArticLight Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.