san andreas piloot Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 hoi, Ik ben een rare bug tegengekomen: Als ik in een missie een cutscene ben en ik heb ergens kortbij een auto geparkeert begint die inenekeer in de lucht te stuiteren en gek te doen en na de cutscene ligt die meestal ondersteboven. Maar nu ben ik bij de missie Union Drive net deed die dat weer en lag mijn auto weer ondersteboven toen ik moest achtervolgen. Daarna probeerde ik het weer en skipte ik direct die cutscene maar toen stand daar loading en er gebeurde niks en na 5 min zette ik het spel af. Ik ga zo nog eens proberen maar ik vroeg mij af of nog iemand die vervelende bug heeft of komt het doordat mijn pc gta 4 maar net kan draaien(alles beweegt in slowmotion maar het geluid is normaal) Ooh en staat dit topic in het juiste forum of moet dit bij technische problemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san andreas piloot Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Kan er opsenminst iemand reageren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Is dat altijd na de Cutscene? Ik denk dat het door de Slowmotion komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san andreas piloot Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Tijdens de cutscene als ik niet in de auto zit. Die begint dan wild op en neer te springen en dan begint die wat te rollen en na de cutscene zit die meestal ondersteboven in de grond. Ik weet nog dat er eens na een een cutscene van een missie de taxi waarmee ik kwam ondersteboven zat en die chauffeur wist niet wat er gebeurt was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 is die auto gemod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Op welk platform speel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Ik ga zo nog eens proberen maar ik vroeg mij af of nog iemand die vervelende bug heeft of komt het doordat mijn pc gta 4 maar net kan draaien(alles beweegt in slowmotion maar het geluid is normaal) Ik denk dat het voor de PC is , niet gemod want hij heeft het voor met meerdere auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san andreas piloot Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Inderdaad niet gemod en pc Maar niemand anders heeft hier dus van gehoord? Vreemd dan dat dat bij mij komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Het komt waarschijnlijk door de Specs van je PC. Trouwens, dubbelpost was dacht ik pas toegestaan na 24 uur . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san andreas piloot Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) oops sorry dan voor de dubbelpost maar ik wou weten of anderen dit ook hadden en blijkbaar werd dit topic gewoon genegeerd Bewerkt: 20 juli 2009 door san andreas piloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Vreemd , ik plaats de auto ook vaak te dicht voor een cutscene, maar dan verplaatste hij de auto gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Vreemd , ik plaats de auto ook vaak te dicht voor een cutscene, maar dan verplaatste hij de auto gewoon. Klopt, dit gebeurd bij mij ook. Foutje in Readme bestand? Of in een ander bestandje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.