Jump to content

vliegende auto


san andreas piloot

Recommended Posts

hoi,

Ik ben een rare bug tegengekomen:

Als ik in een missie een cutscene ben en ik heb ergens kortbij een auto geparkeert begint die inenekeer in de lucht te stuiteren en gek te doen en na de cutscene ligt die meestal ondersteboven.

Maar nu ben ik bij de missie Union Drive net deed die dat weer en lag mijn auto weer ondersteboven toen ik moest achtervolgen.

Daarna probeerde ik het weer en skipte ik direct die cutscene maar toen stand daar loading en er gebeurde niks en na 5 min zette ik het spel af.

Ik ga zo nog eens proberen maar ik vroeg mij af of nog iemand die vervelende bug heeft of komt het doordat mijn pc gta 4 maar net kan draaien(alles beweegt in slowmotion maar het geluid is normaal)

Ooh en staat dit topic in het juiste forum of moet dit bij technische problemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de cutscene als ik niet in de auto zit.

Die begint dan wild op en neer te springen en dan begint die wat te rollen en na de cutscene zit die meestal ondersteboven in de grond.

Ik weet nog dat er eens na een een cutscene van een missie de taxi waarmee ik kwam ondersteboven zat en die chauffeur wist niet wat er gebeurt was :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zo nog eens proberen maar ik vroeg mij af of nog iemand die vervelende bug heeft of komt het doordat mijn pc gta 4 maar net kan draaien(alles beweegt in slowmotion maar het geluid is normaal)

Ik denk dat het voor de PC is ^_^ ,

niet gemod want hij heeft het voor met meerdere auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

oops sorry dan voor de dubbelpost maar ik wou weten of anderen dit ook hadden en blijkbaar werd dit topic gewoon genegeerd

Bewerkt: door san andreas piloot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...