Megadreams Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Beste, Leden Ik zit met een probleempje, ik ben namelijk een mod aan het maken die ook start met een tutorial mission maar deze kan je skippen in een menu dat werkt maar na de missie of na het skippen wil ik dat je vanaf dat moment altijd als je op f7 drukt er een menu opent met opties maar ik weet niet wat de id is van f7 en waar staan die id's allemaal, die van de knop waarmee je vuurt enzo weet ik staan in sannybuilder (help) maar er staat niks van f7 enzp. Alvast Bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 In de help van sannybuilder staat onder cleo een kopje met key codes. Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Er staat onder cleo alleen opcodes en scripts en dat heb ik niet nodig, ik heb de nummers van je toesten op je toestenbord nodig zoals hij ze uit pressed_key leest. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Bij de CLEO button rechts onderin kun je ze vinden. Als je daarop klikt opent een nieuw help venster en dan moet je naar 'Cleo 3 Code Library' 'Virtual Key Codes' en daar vind je alle nummers. Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Het probleem is dat virtual key codes er niet tussen staat. EDIT: via zoek functie in sannybuilder gevonden, bedankt nog Bewerkt: 20 juli 2009 door megadreams Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.