Jump to content

Kenny vs Spenny


PowerPats

Recommended Posts

''t is net zo stom als that 60's sjow.

het zuigt.

droog, geen humor...

ik zit nog liever naar het nos journaal te kijken :7

1. Het is That 70's show of That 80's show (Ja ze bestaan allebei)

En ja iedereen heeft zijn eigen humor. Ik vind het wel grappig als wanneer Spenny probeert vals te spelen En dan toch nog verliest.

nogmeer dom praat?

Nee, jouw gezeik dat 'bier' over je toetsenbord was gevallen en je spatiebalk kapot zou zijn, zal wel appelsap zijn geweest.

En vandaag komt Kenny vs Spenny, nog nooit gezien, ben wel van plan om het nu te gaan kijken :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    9

  • PowerPats

    7

  • Rinaldootje

    5

  • FerryN

    4

''t is net zo stom als that 60's sjow.

het zuigt.

droog, geen humor...

ik zit nog liever naar het nos journaal te kijken :7

1. Het is That 70's show of That 80's show (Ja ze bestaan allebei)

En ja iedereen heeft zijn eigen humor. Ik vind het wel grappig als wanneer Spenny probeert vals te spelen En dan toch nog verliest.

nogmeer dom praat?

Nee, jouw gezeik dat 'bier' over je toetsenbord was gevallen en je spatiebalk kapot zou zijn, zal wel appelsap zijn geweest.

En vandaag komt Kenny vs Spenny, nog nooit gezien, ben wel van plan om het nu te gaan kijken :puh:

hoe laat,hoelaat!?

Link to comment
Delen op andere websites

''t is net zo stom als that 60's sjow.

het zuigt.

droog, geen humor...

ik zit nog liever naar het nos journaal te kijken :7

1. Het is That 70's show of That 80's show (Ja ze bestaan allebei)

En ja iedereen heeft zijn eigen humor. Ik vind het wel grappig als wanneer Spenny probeert vals te spelen En dan toch nog verliest.

nogmeer dom praat?

Nee, jouw gezeik dat 'bier' over je toetsenbord was gevallen en je spatiebalk kapot zou zijn, zal wel appelsap zijn geweest.

En vandaag komt Kenny vs Spenny, nog nooit gezien, ben wel van plan om het nu te gaan kijken :puh:

hoe laat,hoelaat!?

In de hoofdpost staat 22:55, dus dat zal wel kloppen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

veel geluk daarmee, :7

Kenny zal wel weer winnen.

BTW, de afleveringen kan je ook gewoon op internet vinden en op youtube. heb nu seizoen 1 helemaal afgekeken en ben nu halverwege seizoen 2, en er zijn nog iets van 2 andere seizoenen plus 1 in de maak.

Weet niet of ik een link mag posten maar hier kan je ze zien:

KLIK

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Kenny verloren wie het langste kon plassen xD, wou cheaten met een waterzakdinges xD

nu zijn we bij marsmello eten :7 en het was een krok ofzo

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Kenny verloren wie het langste kon plassen xD, wou cheaten met een waterzakdinges xD

nu zijn we bij marsmello eten :7 en het was een krok ofzo

Lol, Spenny weer gewonnen, kenny kon de trappenhuis nu echt lopen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die waterzak was inderdaad echt hilarisch.

Spenny: you are peeing all over the floor !

en met die trappenhuis was het wel hard dat Kenny eerst lekker boven zat te eten terwijl Spenny zat te zwoegen naar boven/. Gelukkig wel verdiende loon uiteindelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

''t is net zo stom als that 60's sjow.

het zuigt.

droog, geen humor...

ik zit nog liever naar het nos journaal te kijken :7

1. Het is That 70's show of That 80's show (Ja ze bestaan allebei)

En ja iedereen heeft zijn eigen humor. Ik vind het wel grappig als wanneer Spenny probeert vals te spelen En dan toch nog verliest.

that 80's show???ook met hyde,kelso,donna,fezz en die andere?nog nooit gezien maar wil ik dan wel zien _O_

en hoelaat komt die kenny-spenny serie op comedy central want dat weet ik niet en heb nu geen tv gids :duh:

1. That 80's show was een flop en werd na 1 seizoen weer van de buis gehaald. Afl. zijn zover ik weet nooit in Nederland uitgezonden.

2. Vrijdag (22:55) Vrijdag (23:20)

Ja 2 afleveringen.

Link to comment
Delen op andere websites

lol en met dat afrukken dan daar had kenny wel gewonnen,hij deed een foto van spennys oma in die kamer en toen kon spenny het niet meer :7

Ja dat vond ik opzig wel een beetje zwak. Je gaat niet bij zo iets de ander zijn familie betrekken. Maarja het maakte wel goede tv ^^

Link to comment
Delen op andere websites

lol en met dat afrukken dan daar had kenny wel gewonnen,hij deed een foto van spennys oma in die kamer en toen kon spenny het niet meer :7

Ja dat vond ik opzig wel een beetje zwak. Je gaat niet bij zo iets de ander zijn familie betrekken. Maarja het maakte wel goede tv ^^

Nou dan ken je Kenny nog niet, hij doet niks anders dan Spenny's famillie te zieken, Een aflevering had Spenny de langspeelplaten van Kenny gejat. Als wraak daarvoor had Kenny de moeder van Spenny ontvoert. :7

Link to comment
Delen op andere websites

lol en met dat afrukken dan daar had kenny wel gewonnen,hij deed een foto van spennys oma in die kamer en toen kon spenny het niet meer :7

Ja dat vond ik opzig wel een beetje zwak. Je gaat niet bij zo iets de ander zijn familie betrekken. Maarja het maakte wel goede tv ^^

Nou dan ken je Kenny nog niet, hij doet niks anders dan Spenny's famillie te zieken, Een aflevering had Spenny de langspeelplaten van Kenny gejat. Als wraak daarvoor had Kenny de moeder van Spenny ontvoert. :7

Die aflevering heb ik gemist. Of is dat nog eentje die nog niet is uitgezonden en aleen op t internet te vinden is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...