Jump to content

Kenny vs Spenny

Recommended Posts

Geplaatst:
lol en met dat afrukken dan daar had kenny wel gewonnen,hij deed een foto van spennys oma in die kamer en toen kon spenny het niet meer :7

Ja dat vond ik opzig wel een beetje zwak. Je gaat niet bij zo iets de ander zijn familie betrekken. Maarja het maakte wel goede tv ^^

Nou dan ken je Kenny nog niet, hij doet niks anders dan Spenny's famillie te zieken, Een aflevering had Spenny de langspeelplaten van Kenny gejat. Als wraak daarvoor had Kenny de moeder van Spenny ontvoert. :7

Die aflevering heb ik gemist. Of is dat nog eentje die nog niet is uitgezonden en aleen op t internet te vinden is?

denk dat dat een aflevering is die nog niet is geweest want ik heb die ook nog niet gezien,maar hoe reageerde die moeder daarna?en spenny?

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

9

• PowerPats

7

• Rinaldootje

5

• FerryN

4

Geplaatst:

Naar that 80' show wil je echt niet kijken, shit... zo slecht, terwijl that 70' show zo geniaal is.

En het zijn ander acteurs.

Geplaatst:
lol en met dat afrukken dan daar had kenny wel gewonnen,hij deed een foto van spennys oma in die kamer en toen kon spenny het niet meer :7

Ja dat vond ik opzig wel een beetje zwak. Je gaat niet bij zo iets de ander zijn familie betrekken. Maarja het maakte wel goede tv ^^

Nou dan ken je Kenny nog niet, hij doet niks anders dan Spenny's famillie te zieken, Een aflevering had Spenny de langspeelplaten van Kenny gejat. Als wraak daarvoor had Kenny de moeder van Spenny ontvoert. :7

Die aflevering heb ik gemist. Of is dat nog eentje die nog niet is uitgezonden en aleen op t internet te vinden is?

denk dat dat een aflevering is die nog niet is geweest want ik heb die ook nog niet gezien,maar hoe reageerde die moeder daarna?en spenny?

Ik kijk haast alleen maar via internet

@godfather91: Kenny loog tegen die moeder en zei dat ze een 'stukkie gingen rijden' uiteindelijk komen ze uit op zo een verlaten industrieterrein, waar zo een hele situatie is waar Spenny met Kenny een ruil gaan doen, de moeder voor de langspeelplaten van Kenny. Is wel leuk. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...