Jump to content

Lock


GTAIV14

Recommended Posts

Dit gaat over de GTA IV PC versie.

Als ik met iemand op de vuist ga dan kan ik door de rechtermuisknop een ''lock'' op hem zetten. Maar hoe werkt dit bij wapen? want dan is rechtermuisknop richten en niet een lock.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Het zo nogal makkelijk zijn als je op de pc versie nog eens een lock-systeem hebt bij het schieten. :7

Als je in 'opties' je instellingen ipv 'muis en toetsenbord' op 'joypad' zou kunnen zetten,

maar je speelt gewoon met je toetsenbord en muis is er ook een lock :Y .(werkt in SA iig)

Link to comment
Delen op andere websites

Een XBox360 controller met draad kun je aansluiten op je computer, hiermee kun je GTA IV het beste spelen vind ik zelf. Gewoon omdat die dingen fijn in de hand liggen, en een makkelijke bediening hebben. Je moet er beslist wel een kopen met draad. Anders kun je niet conecten. Deze kun je via je USB aansluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een XBox360 controller met draad kun je aansluiten op je computer, hiermee kun je GTA IV het beste spelen vind ik zelf. Gewoon omdat die dingen fijn in de hand liggen, en een makkelijke bediening hebben. Je moet er beslist wel een kopen met draad. Anders kun je niet conecten. Deze kun je via je USB aansluiten.

Ik speel gewoon draadloos hoor. Alleen dan moet je wat in het register veranderen omdat anders de triggers geen gevoeligheid hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een XBox360 controller met draad kun je aansluiten op je computer, hiermee kun je GTA IV het beste spelen vind ik zelf. Gewoon omdat die dingen fijn in de hand liggen, en een makkelijke bediening hebben. Je moet er beslist wel een kopen met draad. Anders kun je niet conecten. Deze kun je via je USB aansluiten.

Ik speel gewoon draadloos hoor. Alleen dan moet je wat in het register veranderen omdat anders de triggers geen gevoeligheid hebben.

Dus je drukt op het connect knopje en dan kan je met je controller op de pc spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...