RobbieB Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Type: Logo Stijl: Muzikaal Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: Maakt niet uit, iets muzikaal Tekst: DJ Robbie & DJ Wiebel Rand: Maakt niet uit Kleuren: Discokleuren Render (optioneel): Hoeft niet Extra (optioneel): Geen
RobbieB Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Niemand? Please! Ik heb het logo echt nodig!
YouTuber Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Niemand?Please! Ik heb het logo echt nodig! Je moet echt geduldig zijn voor dat iemand interesse krijgt. Volgens mij is van 19 Jul 2009, 23:38:36 tot 20 Jul 2009, 13:01:13 geen geduld hebben en ook verre van 24 uur wachten.
bramboy Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 ff snel iets in elkaar gezet niet geweldig
RobbieB Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 ff snel iets in elkaar gezetniet geweldig Ik vind dit echt slecht, sorry. Die dansvloer en DISCO, ook Dj Robbie & Dj Wiebel is te klein.
Medal_Crusader Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Iemand anders? heb er niet veel aan kunne doen , maar me andere pc is al ingepakt voor verhuizing daar heb ik meer pics en fonts op , zitten dan . Deze is maar een game pc maar heb wat ik mekaar kunnen gooien. heb alleen nog geen hq pics vinden van disco stuff dus ja veel is het niet
RobbieB Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Iemand anders? heb er niet veel aan kunne doen , maar me andere pc is al ingepakt voor verhuizing daar heb ik meer pics en fonts op , zitten dan . Deze is maar een game pc maar heb wat ik mekaar kunnen gooien. heb alleen nog geen hq pics vinden van disco stuff dus ja veel is het niet Prachtig! Maar zou het mogelijk zijn om wat plaats tussen DJ en ... te laten? Met deze wijziging zou hij perfect zijn!
Medal_Crusader Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Iemand anders? heb er niet veel aan kunne doen , maar me andere pc is al ingepakt voor verhuizing daar heb ik meer pics en fonts op , zitten dan . Deze is maar een game pc maar heb wat ik mekaar kunnen gooien. heb alleen nog geen hq pics vinden van disco stuff dus ja veel is het niet Prachtig! Maar zou het mogelijk zijn om wat plaats tussen DJ en ... te laten? Met deze wijziging zou hij perfect zijn! kon de juiste pics niet vinden lol krijg je als je pc aan leggen ben van alle non games stuff maarja heb weer paar andere inmekaar gepuzzelt Bewerkt: 20 juli 2009 door Medal_Crusader
Timske Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Uhm, ik denk dat de gebruiker wel zal kijken.. Maar hij kan niet meer reageren
Recommended Posts