Jump to content

Concurrentie van gta San andreas

Niks beter dan de Gta reeks of toch de concurrentie  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw mening

• Rockstar
      11
    • Concurrentie
      3
    • Maakt niks uit!
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
die vind ik meesterlijk trouwens.

Verder kan geen spel meten aan gta, dat is en feit. SR gaat imo een andere richting uit, dat is veel meer op kloten gericht.

True crime en driver komen niet eens aan de enkels van gta. Driver parallel line sis gewoon een grap, die kan je uberhaupt neit eens serieus nemen. Dan heb ik nog True crime NYC, die is wel grappig, alleen het spel sterft vna de bugs en is echt waardeloos in elkaar gezet.

Waarom vind het parallel lines een grap?

Ik heb hem zelf, en ik vind hem juist vet! (Oke, niet vetter dan GTA SA, maar toch.)

Ik vind parallel lines in ieder geval beter dan de GTA's voor SA :Y

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• onbekendeIV

9

• wesley123

4

• Phoenyxar

4

• 1974

3

Geplaatst:

hoe je het ook wendt of keert, Saints Row was beters als GTA SA, mooiere grapics (al is dat niet helemaal eerlijk ;) want het was ps2 vs. xbox 360) meer te doen na het verhaal, gang gevechten vond ik beter werken. alleen werkte het rijden en lopen een beetje gay.

Saints Row 2 was niet beter dan GTA IV, maar wel veel leuker ;) veel meer fun.

R* blijft de master maar Saints Row slaat een andere weg in, een weg die leuker is, maar niet veel beter

Geplaatst:

gta is de baas bij het realisme en saints row op de fun.

ik heb treu crime en driv3r ook gespeeld,toen die tijd vond ik driv3r beter dan gta (niet IV want die was nog lang niet uit) en trua crime vond ik nieet zo heel goed.

Geplaatst: (bewerkt)

Nog ff iets tussen: welke kruising zou jij het liefst hebben van 2 game bijv. driver en san andreas (graag ook waarom er bij!)

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst: (bewerkt)

Driver (1, 2, PL) altijd wel beter gevonden dan gta sa, de oude GTA's en Vice city zijn ook veel beter.

Heb zelfs met de A2 Racer serie meer plezier gehad .

En True Crime.... what a shame .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:
Driver (1, 2, PL) altijd wel beter gevonden dan gta sa, de oude GTA's en Vice city zijn ook veel beter.

en True Crime.... what a shame .

Idd, Driver 1 en 2 kapot gespeelt, ik krijg eigenlijk weer zin in Driver 1 te spelen ^_^

Geplaatst:

en True Crime.... what a shame .

Idd, Driver 1 en 2 kapot gespeelt, ik krijg eigenlijk weer zin in Driver 1 te spelen ^_^

Kruip zo ook maar weer eens achter de PS1 voor D2 .
Geplaatst:

Dit filmpje laat de cutscene grapichs van driver parrelel lines. dit is een stuk beter dan san andreas, ik zou bijna zeggen gta 4 niveau

Geplaatst:
Dit filmpje laat de cutscene grapichs van driver parrelel lines. dit is een stuk beter dan san andreas, ik zou bijna zeggen gta 4 niveau

Wel eens gedacht dat die scene's gerendeerd worden?

Geplaatst:

GEWAT?

Geplaatst:

GEWAT?

Opgepoest.

Waarschijnlijk worden die cutscene's ook in een 3d programma gemaakt, en afgespeelt, en daar zetten ze een 'render' functie bij, zodat alles meer glimt en gladder lijkt, terwijl in het spel er minder mooi uitziet.

Geplaatst:

heb je ooit eht spel zelf gespeelt? dna weet je dat de graphics een stuk waardelozer zijn dan in dat filmpje, sterker nog, gta vice city komt wss boven drivers graphics uit.

Geplaatst:
heb je ooit eht spel zelf gespeelt? dna weet je dat de graphics een stuk waardelozer zijn dan in dat filmpje, sterker nog, gta vice city komt wss boven drivers graphics uit.

ja en ik vind de graphics zijn beter dan vice city als het aan mij ligt beter dan san andreas

Geplaatst:

Dat is dan jou mening.

Imo was het het slechste spel da tik ooit heb gespeelt, ik lachte me dood in de 5 minuten dat ik het speelde, de animaties slaan werkelijk nergens op en je loopt als ene mochool.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...