Jump to content

Concurrentie van gta San andreas

Niks beter dan de Gta reeks of toch de concurrentie  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw mening

• Rockstar
      11
    • Concurrentie
      3
    • Maakt niks uit!
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat is dan jou mening.

Imo was het het slechste spel da tik ooit heb gespeelt, ik lachte me dood in de 5 minuten dat ik het speelde, de animaties slaan werkelijk nergens op en je loopt als ene mochool.

Nou driver 3 is nog slechter hij was niet af tijdens release :schater:

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• onbekendeIV

9

• wesley123

4

• Phoenyxar

4

• 1974

3

Geplaatst:
Dat is dan jou mening.

Imo was het het slechste spel da tik ooit heb gespeelt, ik lachte me dood in de 5 minuten dat ik het speelde, de animaties slaan werkelijk nergens op en je loopt als ene mochool.

Zal ik je wat geven om te lachen

Dat is dan jou mening.

Nou driver 3 is nog slechter hij was niet af tijdens release :schater:

3 is gewoon weg de slechste, PL kan nog net door de mand.
Geplaatst:

ja maar dat is davilex, stel apen zijn dat.

Ik vond zelf 3 stukken leuker dan PL, ze waren allebei zwaar waadeloos maar imo was 3 toch wel iets beter.

Geplaatst:

Ze moeten gewoon heel San Andreas namaken maar dan met de GTA IV engine! :tu: Zelfde locatie, zelfde personages, zelfde muziek. Maar dan heeeulemaal in de GTA IV engine. Verder geen domme aanpassingen doen. Never change a winning team hè... Misschien wel andere story line, maar niet dat het ineens iets compleet anders wordt. Qua verhaallijn net zoals het met Vice City Stories enzo was snapte. Dat zou echt lomp vet zijn.

Geplaatst:
Dit filmpje laat de cutscene grapichs van driver parrelel lines. dit is een stuk beter dan san andreas, ik zou bijna zeggen gta 4 niveau

Werkelijke kwaliteit van het spel was enorm slecht. Zelfs met een game monster kreeg je af en toe flinke lag :7 Laats weer in de budget bakken gezien, heb toch maar gekozen voor een andere game.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Voor mij bestaat er geen concurrent van San Andreas. Het blijft uniek in wat het doet, in hoe het speelt, storyline. Sfeer.

Genoeg developers die geprobeerd hebben te concurreren, maar geen enkel game tipt aan de kwaliteit van San Andreas (Ik noem een Saints Row). Dus daarom bestaat er geen concurrent voor mij.

Bewerkt: door Yanick95

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...