Jump to content

Autos bij safehouse weg


TahR78

Recommended Posts

Hoi, ik ben net voorbij de missie Roman's Sorrow gekomen en nu al bij dat geval genaamd Manny, maar in de missie steekt Dimitri na het warenhuisgevecht je huis in brand[/font]. Nu had ik voor dat huis bij de parkeerplek twee voertuigen: Airtug en Stretch, heb ze niet echt nog gebruikt en voor de missie stonden ze er nog, en ja, het zat wel in het vak. Ik zie op wikiGTA dat de parkeerplaats gewoon nog kan werken maar mijn auto's staan er niet meer. De Airtug maakt me niet zoveel uit en indien nodig kan ik hem weer van de airport stelen, maar de stretch bijvoorbeeld.

Is het dus normaal dat je auto's verdwijnen bij een nieuw safehouse?

Link to comment
Delen op andere websites

Na de brand verdwijnen je voertuigen helaas, maar de plek is na de missie gewoon weer te gebruiken. Bij nieuwe savehuizen gebeurt dit niet weer.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Na de brand bleven ze bij mij ook nog staan. Wat wel vervelend is, is dat voertuigen soms opeens verdwijnen. Ik had net een Infernus en een NRG900 in de perfecte kleur. Ik dus even saven, kwam ik terug NRG900 weg. Daar krijg ik echt een slappe van. :clown:

Tip: je kunt Bohan op het begin al bereiken, later Algonquin en Alderney. Ook al kun je de savehouses nog niet in, je kunt er al wel je voertuigen parkeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de brand bleven ze bij mij ook nog staan. Wat wel vervelend is, is dat voertuigen soms opeens verdwijnen. Ik had net een Infernus en een NRG900 in de perfecte kleur. Ik dus even saven, kwam ik terug NRG900 weg. Daar krijg ik echt een slappe van. :clown:

Tip: je kunt Bohan op het begin al bereiken, later Algonquin en Alderney. Ook al kun je de savehouses nog niet in, je kunt er al wel je voertuigen parkeren.

Als je mijn post even leest, onder de spoiler... Haha! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...