TahR78 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Hoi, ik ben net voorbij de missie Roman's Sorrow gekomen en nu al bij dat geval genaamd Manny, maar in de missie steekt Dimitri na het warenhuisgevecht je huis in brand[/font]. Nu had ik voor dat huis bij de parkeerplek twee voertuigen: Airtug en Stretch, heb ze niet echt nog gebruikt en voor de missie stonden ze er nog, en ja, het zat wel in het vak. Ik zie op wikiGTA dat de parkeerplaats gewoon nog kan werken maar mijn auto's staan er niet meer. De Airtug maakt me niet zoveel uit en indien nodig kan ik hem weer van de airport stelen, maar de stretch bijvoorbeeld. Is het dus normaal dat je auto's verdwijnen bij een nieuw safehouse? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Na de brand verdwijnen je voertuigen helaas, maar de plek is na de missie gewoon weer te gebruiken. Bij nieuwe savehuizen gebeurt dit niet weer. Bewerkt: 19 juli 2009 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb dit niet voorgehad, bij mij zijn mijn voertuigen gewoon blijven staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Raar. Bij mij bleven ze wel gewoon staan. En nog een tip: Je kunt ook al auto's parkeren voor je savehouse in Bohan, als je dat nog niet hebt. [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Na de brand bleven ze bij mij ook nog staan. Wat wel vervelend is, is dat voertuigen soms opeens verdwijnen. Ik had net een Infernus en een NRG900 in de perfecte kleur. Ik dus even saven, kwam ik terug NRG900 weg. Daar krijg ik echt een slappe van. Tip: je kunt Bohan op het begin al bereiken, later Algonquin en Alderney. Ook al kun je de savehouses nog niet in, je kunt er al wel je voertuigen parkeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Na de brand bleven ze bij mij ook nog staan. Wat wel vervelend is, is dat voertuigen soms opeens verdwijnen. Ik had net een Infernus en een NRG900 in de perfecte kleur. Ik dus even saven, kwam ik terug NRG900 weg. Daar krijg ik echt een slappe van. Tip: je kunt Bohan op het begin al bereiken, later Algonquin en Alderney. Ook al kun je de savehouses nog niet in, je kunt er al wel je voertuigen parkeren. Als je mijn post even leest, onder de spoiler... Haha! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Aha... Heb inmiddels al ontdekt dat ik ook eerder zou kunnen parkeren Maar toch bedankt voor de vele antwoorden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.