Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Hallo , Vandaag maar weer eens Xfire gedownload. Account aangemaakt, paar mensen van Covesight toegevoegd, etc. Alles werkte goed, totdat ik een spel, namelijk SA-MP ging spelen. Xfire herkent zowel San Andreas als SA-MP niet. Ik heb al geprobeerd handmatig toe te voegen, maar dan staat er dat ik de Gamepad moet installeren. Is het dan de bedoeling dat ik de SA map of iets selecteer? Verder heb ik wel een idee hoezo Xfire ze niet herkent: San Andreas is niet geinstalleerd, ik speel vanaf een oude backup van voordat mijn CD het begaf. Iemand die enig idee heeft hoe ik dit op moet lossen? Bij voorbaat dank Bewerkt: 20 juli 2009 door Bayside Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik weet niet of het iets kan helpen, maar toen bij mij Xfire niet ingame werkte (hij herkende het wel) moest ik gewoon eens Xfire opnieuw installeren, dus misschien helpt dat bij jou ook? Reageren
Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Nee, dat heeft jammer genoeg niet gewerkt.. Kan iemand me vertellen wat je bij 'Gamepad' moet selecteren? De map van de game (GTA San Andreas map)? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Zo moet je je game detecteren: Extra's > Starten > Detecteer Games. Daarna is het ding ff aan het laten, dan showt het welke games je geïnstalleert hebt. Als die er niet tussen staat: Niet Geïnstalleerd > (Zoek je de game in dat langelijst) > Handmatig Instellen > (Daarna schrijf je in dat balkje waar de directory is) > Toepassen > OK Als je het nog niet snapt: Bewerkt: 20 juli 2009 door Ottoman 47 Reageren
Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Wat Ottoman net heeft uitgelegd had ik al een stuk of 3 keer gedaan, maar goed, zowel SA-MP als de singleplayer werkt nu. Bedankt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Bij mij kan het MTA niet lezen. Als ik het detecteer krijg ik dit: Kon de volgende bestanden niet vinden: C:\Program Files\GTA San Andreas\MTA San Andreas\Multi Theft Auto.exe.datfor game Multi Theft Auto: San Andreas.Controleer het pad nogmaals en probeer opnieuw. Reageren
Indycar series Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Staat er dan wel een Multi Theft Auto map in jouw San Andreas map?? En als je die map hebt, staat er wel een goede .exe in?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.