GunsNroses61 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Hee mensen, je kunt na sommige missies naar Roman bellen en dat praten ze wat over die persoon waarvoor Niko werkt ofzo maar wat ik me afvraag. Bij welke missies kan je dat allemaal doen? Groetjes GnR61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Uit mijn hoofd: -Uncle Vlad -Three Leaf Clover -Blood Brothers -The Holland Play -I'll Take Her Er zijn er nog veel meer, maar een complete lijst kon ik niet vinden. Ik raad je aan om gewoon Roman na iedere missie te bellen. Bewerkt: 20 juli 2009 door Bayside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Uit mijn hoofd:-Uncle Vlad -Three Leaf Clover -Blood Brothers -The Holland Play -I'll Take Her Er zijn er nog veel meer, maar een complete lijst kon ik niet vinden. Ik raad je aan om gewoon Roman na iedere missie te bellen. Oke bedankt. Maar het zou ook wel leuk zijn als iemand een hele lijst kon vinden/maken maar ja toch bedankt voor je reactie GnR61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Als ik ooit nog een keer GTA IV door ga spelen hou ik misschien wel een lijstje bij met wanneer je Roman kan bellen... maar de kans dat ik dat ooit nog ga doen is vrij klein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Als je het allemaal moet bijhouden ben je wel even bezig met alle dingen, die mogelijkheid zijn, zoals hier gegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Volgens mij kan je na elke missie bellen dat je iemand nieuw hebt ontmoet of dat er iets slechts is gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.