ditmar154 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 me eerste signture lijkt er nog niet egt op he... want hoe doen jullie die mooie letters enzo :O Reageren
.NightFlower Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Voor een beginner is dit echt niet slecht hoor. Tja er kunnen wel wat effecten in en filters, maar het begin is er! Alleen zijn de maten op dit forum voor signature's 500 x 150 px. Dus die van jou is iets aan de grote kant. Verder heb je voor 1 kleur gekozen wat grijs achtig, dat komt nogal saai en eentonig over. Je render (hoofd) is goed in de signature verwerkt, alleen is deze niet zo zichtbaar. De tekst aan de rechter kant is mooi vormgegeven, de linker kant is wat standaard. Je kan proberen tutorials te volgen, er zitten genoeg bij die helemaal niet moeilijk zijn maar wel een mooi resultaat hebben. En leer je meteen met effecten werken en de filters te gebruiken - sigtutorials.com/tutorials/basics - pixel2life.com/tutorials - photoshop-tutorials.nl Bewerkt: 21 juli 2009 door .NightFlower Reageren
ditmar154 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Voor een beginner is dit echt niet slecht hoor. Tja er kunnen wel wat effecten in en filters, maar het begin is er! Alleen zijn de maten op dit forum voor signature's 500 x 150 px. Dus die van jou is iets aan de grote kant.Verder heb je voor 1 kleur gekozen wat grijs achtig, dat komt nogal saai en eentonig over. Je render (hoofd) is goed in de signature verwerkt, alleen is deze niet zo zichtbaar. De tekst aan de rechter kant is mooi vormgegeven, de linker kant is wat standaard. Je kan proberen tutorials te volgen, er zitten genoeg bij die helemaal niet moeilijk zijn maar wel een mooi resultaat hebben. En leer je meteen met effecten werken en de filters te gebruiken - sigtutorials.com/tutorials/basics - pixel2life.com/tutorials - photoshop-tutorials.nl aaaah ty man egt bedankt nu kan ik me skills weer verder ontwikkelen d8 egt dat er niemand op dit topic keek na 1 hele dag geen reactie maar nu wel ditmar154 A.K.A. pab.ditmar peace out Bewerkt: 21 juli 2009 door ditmar154 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.