Jump to content

[FILM] RMS Artania

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek momenteel acteurs die mee willen doen met mijn RMS Artania film. De film is gebaseerd op een schip die langs een rots gaat en zinkt.

Verhaal

Rachel Hermes, een passagier die de scheepsramp van de RMS Mautania, en SS Antonia Graza heeft overleefd gaat aanboort van de RMS Artania. Samen met een vriend Youri Leners gaan ze aanboort van het luxe passagiersschip. Het schip werd vanaf haar geboorte een onzinkbare schip genoemd, dachten vele mensen. Als Rachel Hermes meer met Youri Leners om gaat op het schip worden ze verliefd op elkaar. Als ze op een donkere heldere nacht langs een rots schuren in de zuid-zee, krijgen ze helemaal niks door wat er gebeurt is. Binnen een paar minuten is het te laat, het schip daalt in maximaal 18 minuten steeds meer in de ocean. Het water gaat over de boeg, het gaat hoger, hoger en nog eens hoger. Het schip zinkt uiteindelijk om 2:32 U. Al snel sterft Rachel wanneer ze onder water met het hoofd tegen een schroef aanstoot, waardoor ze een hersenletsel krijgt.

Naar de ramp besluit Youri Leners terug te gaan. In ieder geval Rachel Hermes overleefde deze scheepsramp niet, wat ze dus wel overleefd had in de oudere versie RMS Porseidon. Zodra Youri Leners aan de kust van San Fierro is, beschuldigd hij de Sea Star Line maatschappij die verantwoordelijk waren voor de scheepsramp waarbij veel passagiers stierven.

Benodigde Acteurs

Kapitein wordt gespeeld door: We zoeken nog een kapitein!

Rachel Hermes wordt gespeeld door: GTA_PEEKCITY

Youri Leners wordt gespeeld door: We zoeken nog een Youri Leners!

Normale mensen worden gespeeld door: Soulreaver, -- Meer mensen mogelijk!

Werknemer James wordt gespeeld door: We zoeken nog een werknemer!

Script

In de maak. Misschien kunnen mensen ook stemmen inspreken in de film, als ze hun stem anders willen klinken kunnen ze een programma gebruiken. :tu:

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Verplaatst vanuit SA: General.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben weer back! :tu:

Helaas zal het echte werk wat langer duren. Maar ik voeg je wel op de lijst toe Soul. ^_^

Geplaatst:

Het deze film niet de Titanic waar je het over heb, want dat script dat lijkt er precies op. (Op de namen van de personages na dan.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...