De Gta Master Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Ik ben na een tijd weer gaan spelen (gta sa) maar er staat in me legenda nog steeds Emmet(pistooltje) het einige wat ik er zie is een gewoon pistool iemand tips?? oh jah kweet niet of dit na die tijd is gezecht(anders vergeet dit maar) ^^ maar je hebt ook een zwarte boxville in Las Ventura's mischien maak ik wel een kaartje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Ik ben na een tijd weer gaan spelen (gta sa) maar er staat in me legenda nog steeds Emmet(pistooltje) het einige wat ik er zie is een gewoon pistool iemand tips?? Kan aan mij liggen maar ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoeld. oh jah kweet niet of dit na die tijd is gezecht(anders vergeet dit maar) ^^ maar je hebt ook een zwarte boxville in Las Ventura's mischien maak ik wel een kaartje.. Is bekend, er staan Boxvilles in LS, SF en LV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) In het begin van het verhaal moet je leren schieten. Op die plek zit Emmet. Dat bedoeld hij. Ik zelf zie ook niks anders dan een pistooltje op de rader. Ik weet ook niet wat er aan de hand is. :unsure: Bewerkt: 29 mei 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Emmet is een iccontje op je map... kan je er meer doen behalve 1 pistool die op de grond licht halen of meer? dat snap ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Emmet is een iccontje op je map... kan je er meer doen behalve 1 pistool die op de grond licht halen of meer? dat snap ik niet Na die missie kan je volgens mij alleen nog maar die 9mm pakken. Volgens mij kan je er verder niks doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Emmet is een iccontje op je map... kan je er meer doen behalve 1 pistool die op de grond licht halen of meer? dat snap ik niet Na die missie kan je volgens mij alleen nog maar die 9mm pakken. Volgens mij kan je er verder niks doen. HEt blijft raar (als dat zo is) je dat icoon blijft houden terwijl er alleen een pistool legt :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.