lolhoofd123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 hallo, Ik heb hier Gta 4 gekocht en ook geinstalleerd. Ging allemaal wel goed totdat ik het ging spelen, Alles in de game liep goed alleen het geluid deed het niet. Ik gebruik hier SoundMAX HD audio 0. Weet iemand een oplossing? Alvast dankjewel als er een oplossing is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 hallo,Ik heb hier Gta 4 gekocht en ook geinstalleerd. Ging allemaal wel goed totdat ik het ging spelen, Alles in de game liep goed alleen het geluid deed het niet. Ik gebruik hier SoundMAX HD audio 0. Weet iemand een oplossing? Alvast dankjewel als er een oplossing is Misschien geluid aanzetten? Maar dat zal je vast wel al gedaan hebben, kijk anders in het Audio Menu van GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 hallo,Ik heb hier Gta 4 gekocht en ook geinstalleerd. Ging allemaal wel goed totdat ik het ging spelen, Alles in de game liep goed alleen het geluid deed het niet. Ik gebruik hier SoundMAX HD audio 0. Weet iemand een oplossing? Alvast dankjewel als er een oplossing is Misschien geluid aanzetten? Maar dat zal je vast wel al gedaan hebben, kijk anders in het Audio Menu van GTA IV Ik heb hem al aangezet al lang maare in het menu van gta staat ook alles aan maar ik hoor gewoon de hele tijd ook bij opstarten begint het als van gta gewoon een ruizen geluid, als ik speel hoor ik ook alleen maar dat geluid niks van auto's mensen enz. cmon iemand weet tog wel de oplossing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 misschien is gta4 gemute? Zit je speakers wel goed aangesloten op je pc? zulk geruis komt vooral voor als hij er neit goed in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 misschien is gta4 gemute? Zit je speakers wel goed aangesloten op je pc? zulk geruis komt vooral voor als hij er neit goed in zit. Leg even uit wat gemute is dan check ik even of alles er goed in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 dat eht geluid gedampt is, in vista en hoger kun je per applicatie dempen, waardoor je bij de ene applicatie wel en de ander geen geluid hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) dat eht geluid gedampt is, in vista en hoger kun je per applicatie dempen, waardoor je bij de ene applicatie wel en de ander geen geluid hoort. al mijn geluid staat aan en alles is goed ?? ik draai het op een XP pc maar nog steeds dat geruis >.> niks is gedempt, want bij andere dingen bijv op internet werkt alles wel, alleen in gta 4 niet Bewerkt: 20 juli 2009 door lolhoofd123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 staat eht geluid in gta4 uberhaupt wel aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 staat eht geluid in gta4 uberhaupt wel aan? cker wel D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.