justin12345 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Hoi mensen , ik zit heel veel mods te downloaden maar ik KAN ZE NIET VINDEN IN GTA allemaal vliegtuigen zijn het weet iemand waar ik moet zoeken Reageren
FireFighter Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Hoi mensen , ik zit heel veel mods te downloaden maar ik KAN ZE NIET VINDEN IN GTA allemaal vliegtuigen zijn het weet iemand waar ik moet zoeken Je moet natuurlijk wel kijken wát je download, als je lukraak download dan ben je het overzicht kwijt van wat je heb gedownload. Voordat je een mod gaat downloaden, moet je op een paar dingen letten: - Welk voer- of vaartuig verandert het? (Meestal kan je het zien aan de naam van de .dff en de .txd bestanden) Let op! Als je twee mods download die hetzelfde voertuig verandert, is er maar één mod die werkt - Hoe ziet de mod eruit? Vind ik hem mooi? - Heb ik de benodigde tools om de mod in het spel te krijgen. - Kan ik de mod in het spel zetten? (Oftewel, heb je genoeg kennis) Download gewoon alles opnieuw, en let dan op de bovenstaande punten. Bewerkt: 20 juli 2009 door FireFighter Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Voor het installeren van zo'n vliegtuig mod: Ik denk dat het GTA SA is wat je bedoelt: Als je vliegtuigen wilt vervangen door andere models dan moet je het zo doen: 1. Download IMGTool 2. IMGtool openen. (in Windows Vista en 7 als administrator uitvoeren) 3. Ga in IMGTool naar: File > open en open GTA3.img (te vinden in de map Models in je GTA SA map) 4. Zoek in de lijst naar het model wat je wilt vervangen en selecteer het. 5. Ga naar: Commands > replace en selecteer jouw model. 6. Doe hetzelfde voor het .txd bestand als dat is bijgevoegd. Note: Als je replace doet hoef je niet te rebuilden, als je eerst remove en dan add doet moet je wel rebuilden. Bewerkt: 20 juli 2009 door BC7 Reageren
LSR Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 hee als je alles in heb gezet is dat zo? dan is misschien handig om op het vliegveld van San Fierro te gaan kijken, daar staan alle vliegtuigen.. Suc6 Reageren
Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 heeals je alles in heb gezet is dat zo? dan is misschien handig om op het vliegveld van San Fierro te gaan kijken, daar staan alle vliegtuigen.. Suc6 Niet allemaal.. Verder kan je, als je nog weet welke vliegtuigen je hebt veranderd, een trainer downloaden om de voertuigen te spawnen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Op GTA Inside staan superveel mods! Ik heb een A380 vliegtuigmod gebruikt, zo vet!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.