Jump to content

Garages


SanFierro

Recommended Posts

Op een paar plekken in Liberty City zijn garages. Op de map ook aangegeven met een logo van een auto. Maar eenmaal als ik hier ben, kan ik hier niks??

Heeft iemand enig idee wat je kunt doen bij die garages? En dan bedoel ik niet de Pay 'n Spray, maar gewone garages. Ze staan ook aangegeven op de map, dus het lijkt mij wel dat er iets te doen is, maar ik weet niet wat. Iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Op een paar plekken in Liberty City zijn garages. Op de map ook aangegeven met een logo van een auto. Maar eenmaal als ik hier ben, kan ik hier niks??

Heeft iemand enig idee wat je kunt doen bij die garages? En dan bedoel ik niet de Pay 'n Spray, maar gewone garages. Ze staan ook aangegeven op de map, dus het lijkt mij wel dat er iets te doen is, maar ik weet niet wat. Iemand enig idee?

Ik denk dat dat de garage van Stevie is.

Je moet hier zijn Car Theft's afleveren.

Die andere kan van Brucie zijn alleen weet ik dat niet zeker

Edit: 2 seconden later :7

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dat zal het kunnen zijn :) Ik dacht eerst dat ik daar heen kon met mn kapotte auto's, maar dan wordt de Pay 'n Spray weer overbodig, dus ik denk dat je wel gelijk hebt. Zal het zo even proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt nadat je(Brucie's Exotic Exports) hebt voltooid, krijg je een sms van Brucie over Stevie,

daarna van Stevie dat hij een voertuig zoekt(willekeurig), dan moet je die daar naartoe brengen

en krijg je hier een beloning voor afhangend van de schade aan het voertuig. In totaal 30voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Stevie staat niet meer in mn telefoonlijst :-( En ik heb al die auto's nog niet gezocht. Nu kan ik die missies zeker niet meer doen??

Ik heb inmiddels wel de storymode voltooid, misschien dat dat er mee te maken heeft? Ik heb namelijk wel meer nummers er niet meer instaan na die laatste missie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op een paar plekken in Liberty City zijn garages. Op de map ook aangegeven met een logo van een auto. Maar eenmaal als ik hier ben, kan ik hier niks??

Heeft iemand enig idee wat je kunt doen bij die garages? En dan bedoel ik niet de Pay 'n Spray, maar gewone garages. Ze staan ook aangegeven op de map, dus het lijkt mij wel dat er iets te doen is, maar ik weet niet wat. Iemand enig idee?

Er is maar een garage, die van Stevie! Je kunt geen auto's opslaan of er niet aan alleen met: Stevies Auto Theft! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op een paar plekken in Liberty City zijn garages. Op de map ook aangegeven met een logo van een auto. Maar eenmaal als ik hier ben, kan ik hier niks??

Heeft iemand enig idee wat je kunt doen bij die garages? En dan bedoel ik niet de Pay 'n Spray, maar gewone garages. Ze staan ook aangegeven op de map, dus het lijkt mij wel dat er iets te doen is, maar ik weet niet wat. Iemand enig idee?

Er is maar een garage, die van Stevie! Je kunt geen auto's opslaan of er niet aan alleen met: Stevies Auto Theft! :Y

Als je het bericht van Hearv94 leest dan heb je dezelfde informatie :7

Link to comment
Delen op andere websites

In het noorden Alderney, om precies te zijn in Westdyke gaat bij 1 van de huizen de garage open als je er langs rijdt en soms staat er een auto in ^_^

Dat is het huis van Mr.pegorino.

En er is nog een Ongebruikte garage in alderney die opengaat.

Bedoel je een van deze?

Link to comment
Delen op andere websites

In het noorden Alderney, om precies te zijn in Westdyke gaat bij 1 van de huizen de garage open als je er langs rijdt en soms staat er een auto in ^_^

Dat is het huis van Mr.pegorino.

En er is nog een Ongebruikte garage in alderney die opengaat.

Bedoel je een van deze?

Je hebt inderdaad garagaes in Alderney die openkunnen en waar je je auto ik kan zetten, maar ik heb geen idee of ze ook blijven staan en of je iets met die garages kunt..

Zo is er bijvoorbeeld in het noorden van Alderney het zogenaamde spookhuis, waar 2/3 garages naast staan..

Soms staat er eentje open geloof ik, maar waarom R* al deze parkeergarages in IV heeft gestopt weet ik niet.

Misschien om het realisme te vergroten..

@Hugotje112: Ik denk dat hij dat bedoelt ja..

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...