Rinaldootje Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Hey ik heb vandaag de VC Deluxe mod gedownload. Maar ik installeer die mod zoals moet en Alles werkt nog geweldig. Behalve het feit dat er geen Peds en Rondrijdende voertuigen meer zijn. Heeft iemand anders ook deze mod en weet iemand ook hoe dit is op te lossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Dit hoort in het modding-fora. Ikzou het niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Is dat niet 1 van de Tools die je kan gebruiken om het verkeer uit te zetten en de peds ook? Anders moet je het even aan Baffie vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Hey ik heb vandaag de VC Deluxe mod gedownload. Maar ik installeer die mod zoals moet en Alles werkt nog geweldig. Behalve het feit dat er geen Peds en Rondrijdende voertuigen meer zijn. Heeft iemand anders ook deze mod en weet iemand ook hoe dit is op te lossen. Start eens een new game. In het geval dat deze mod bepaalde bestanden heeft gewijzigd, kan dit jouw probleem oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Is dat niet 1 van de Tools die je kan gebruiken om het verkeer uit te zetten en de peds ook?Anders moet je het even aan Baffie vragen. Ik zal zo'n too downloaden en kijken of dat helpt anders vraag ik het wel even aan Baffie Hey ik heb vandaag de VC Deluxe mod gedownload. Maar ik installeer die mod zoals moet en Alles werkt nog geweldig. Behalve het feit dat er geen Peds en Rondrijdende voertuigen meer zijn. Heeft iemand anders ook deze mod en weet iemand ook hoe dit is op te lossen. Start eens een new game. In het geval dat deze mod bepaalde bestanden heeft gewijzigd, kan dit jouw probleem oplossen. Ik heb een Nieuw game gestart. Het leek te werken. Maar nadat ik hem had opgeslagen en weer had geladen waren alle peds en auto's weer weg. EIDT: alweer opgelost. Ik vond een site met een bestandje dat dit weer oplost. Bewerkt: 25 juli 2009 door Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 waar is die patch!?? ik heb hem ook nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Hier is die patch http://www.skatehed.ho8.com/downloads/PedsBugFix.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Hier is die patchhttp://www.skatehed.ho8.com/downloads/PedsBugFix.zip Tnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.