Jump to content

GTA: VC Deluxe mod

Rinaldootje

Recommended Posts

Hey ik heb vandaag de VC Deluxe mod gedownload. Maar ik installeer die mod zoals moet en Alles werkt nog geweldig. Behalve het feit dat er geen Peds en Rondrijdende voertuigen meer zijn. Heeft iemand anders ook deze mod en weet iemand ook hoe dit is op te lossen.

Delen op andere websites

Hey ik heb vandaag de VC Deluxe mod gedownload. Maar ik installeer die mod zoals moet en Alles werkt nog geweldig. Behalve het feit dat er geen Peds en Rondrijdende voertuigen meer zijn. Heeft iemand anders ook deze mod en weet iemand ook hoe dit is op te lossen.

Start eens een new game. In het geval dat deze mod bepaalde bestanden heeft gewijzigd, kan dit jouw probleem oplossen. :Y

Delen op andere websites

Is dat niet 1 van de Tools die je kan gebruiken om het verkeer uit te zetten en de peds ook?

Anders moet je het even aan Baffie vragen.

Ik zal zo'n too downloaden en kijken of dat helpt anders vraag ik het wel even aan Baffie

Start eens een new game. In het geval dat deze mod bepaalde bestanden heeft gewijzigd, kan dit jouw probleem oplossen. :Y

Ik heb een Nieuw game gestart. Het leek te werken. Maar nadat ik hem had opgeslagen en weer had geladen waren alle peds en auto's weer weg.

EIDT: alweer opgelost. Ik vond een site met een bestandje dat dit weer oplost.

Bewerkt: door Rinaldootje
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...