Jump to content

Nieuwe pc: Daron

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste forumers,

ik val maar met de deur in huis, op het gevaar af dat ik (on)geschreven regels overtreed.

Ik speel al een aantal jaren gta san andreas op mijn pc'tje, meestal gewoon wat klooien: met vier sterren naar San Fierro om raketten te jatten dat soort dingen.

Nu wil ik ook san andreas wel eens op beter beeldniveau spelen en ook GTA iv

Mijn computer is een relatief ouwetje, dus wordt het tijd voor wat nieuws.

Ik ben al een tijdje bezig iets bij elkaar te zetten. Mijn laatste configuratie ziet er zo uit. Heel betaalbaar bij Alternate maar ver boven budget bij mijn standaard pc-verkoper Norrod. En de berichten die ik over Alternate lees, zijn niet hoopgevend en weerhouden me er nogal van het systeem daar te bestellen

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1063599737

clipboard02fzj.jpg

Ik zou er ook wel een AMD versie van willen maken om te zorgen dat ik binnen budget blijf, maar daarvoor is mijn kennis toch te beperkt.

Kan iemand er zijn licht op laten schijnen?

alvast veel dank

groeten

Daron

Bewerkt: door Daron
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik je aan mag raden, Doe je samenstelling eens bij Azerty invoeren. Die is in het algemeen wat goedkoper. Wil je graag dat het heel snel bezorgt is, kan je voor Alternate gaan.

Edit: Welkom op Gtaforum! :)

Bewerkt: door Fedmas
Geplaatst:

Ik heb heel goede ervaringen met Alternate(.be) :Y Als je iets bestelt dat op voorraad is, heb je het de volgende dag al meteen in huis. Alleen jammer dat er zo veel mensen bij DPD werken die maar amper Nederlands kunnen ..

Geplaatst:

Alternate is meerdere malen uitgeroepen tot de beste online hardware shop, daar kun je echt met een goed gevoel een bestelling plaatsen.

Je PC is ook goed voor GTA IV op high ong.

Geplaatst:

ben nog bezig met de azerty lijst maar...