Jump to content

foutmelding na 'hardmodding' gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste gtagamers,

Ik ben (nogal) verzot op modden maar opeens dat hij het niet meer.

Ik heb al vn alles geprobeerd, lukt ng steeds niet.

Heb al een paar coole mods trg naar de oude gezet.

... Nog altijd niet :)

Nu kom ik hier ten hulp.

Ik hoop dat jullie me zoooooo snel mogelijk helpen.

Colagift,

Geplaatst:

ten eerste is het hardstikke belangrijk dat jij dus een backup hebt gemaakt van de DATA/ MODELS/ TXT map van GTA SA. wanneer je dat niet hebt gedaan, en dus niet alles terug kan zetten, kun je het beste SA opnieuw installeren

greetz

TIm

Geplaatst:
ten eerste is het hardstikke belangrijk dat jij dus een backup hebt gemaakt van de DATA/ MODELS/ TXT map van GTA SA. wanneer je dat niet hebt gedaan, en dus niet alles terug kan zetten, kun je het beste SA opnieuw installeren

greetz

TIm

Ik heb zelfs een backup gemaakt van de hele map 'GTA San Andreas'

Geplaatst:

Probeer die GTA San Andreas backup te laden (gewoon de bestanden die in je Rockstar Games/GTA San Andreas map staan vervangen met die in je backup) en kijk of ie dan weer werkt. Als je liever niet gelijk al je mods kwijt wilt zijn, maak dan eerst een backup van je gemodde versie van SA. :)

Geplaatst:
Probeer die GTA San Andreas backup te laden (gewoon de bestanden die in je Rockstar Games/GTA San Andreas map staan vervangen met die in je backup) en kijk of ie dan weer werkt. Als je liever niet gelijk al je mods kwijt wilt zijn, maak dan eerst een backup van je gemodde versie van SA. :)

ja lap, die backup werkt op een new game als ik mijn saved game wil loaden waar ik aan bezig ben/was geeft ie de foutmelding

GTASAsf1.b

Geplaatst:

Heb je toevallig de 'main.scm' gemod en daarna een nieuw game begonnen? Zo ja, dan heb je pech, want dan kan je die savegame alleen maar spelen met díe main.scm.. :N

Geplaatst:
Heb je toevallig de 'main.scm' gemod en daarna een nieuw game begonnen? Zo ja, dan heb je pech, want dan kan je die savegame alleen maar spelen met díe main.scm.. :N

kan je dat zien of dat je die gemod hebt (aan de grootte ofzo)?

Geplaatst:

Ik zou 't niet weten of mods echt veel aan de grootte kunnen schelden, iig is mijn ongemodde main.scm 3.008 kb.

Geplaatst:
Ik zou 't niet weten of mods echt veel aan de grootte kunnen schelden, iig is mijn ongemodde main.scm 3.008 kb.

Die van mij is even groot maar ik herinner me wel dat ik die ooit eens gemod eb, maar sinds onlangs gebruik ik m'n kopie en heb daar me gta3.img gwn vervangen met de oude en sinds dien werkt het nii meer :N

PS: download anders m'n save game, staat in 1 van m'n reacties trg

Geplaatst:

Die van mij is even groot maar ik herinner me wel dat ik die ooit eens gemod eb, maar sinds onlangs gebruik ik m'n kopie en heb daar me gta3.img gwn vervangen met de oude en sinds dien werkt het nii meer :N

PS: download anders m'n save game, staat in 1 van m'n reacties trg

Dus als ik het goed begrijp, had je vroeger een andere main.scm mod en daarmee heb je die savegame gemaakt? Zo ja, nogal logisch dan dat het niet meer werkt. Een savegame werkt alleen met de main.scm mod waarmee je hem gemaakt heb. Daarom raad ik je eerder CLEO mods aan, aangezien je dan je savegame gewoon kan behouden (en je cleo mods dus ook kunt verwijderen wanneer je het niet leuk meer vindt).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...