Jump to content

kapsel

iLoveGta

Recommended Posts

nop sorry....CJ's haar groeit niet aan.

Vond het ook supernep want in het begin heeft CJ zeer kort haar....en als je dan naar de kapper gaat, kun je een Afro-kapsel nemen.

loopt CJ dan met een pruik rond ofzo :puh: .

iig Cj's haar groeit niet aan (je kunt wel verschillende haarstyle nemen vanaf het begin)

Delen op andere websites

ik heb 5 bladen met Fuetres ofzo uitgeprint en ook daar stond dat CJ's haar aan kon groeien... en dat hij kauwgom kon eten

maar 1/4 wat daar staat zal dan wel NIET waar zijn

kan iemand echte Feiten noemen dat echt in het spel zit?

Delen op andere websites

(MegaTech)

kan iemand echte Feiten noemen dat echt in het spel zit?

Er zitten heel veel feiten maja.

Je kan iig geen kauwgom kopen.

Zover ik weet heb ik Cj nog nooit kauwgom zien eten.

Je haar kan ook niet groeien.

Je kan niet tanken.

Je kan niet slapen.

Je kan niet douchen, iig niet veel binnen huis.

Je kan wel computeren in je huis en in andere gebouwen zoals bv cafës.

Als je nog meer dingen wilt weten stuur efe Pb dan vertel ik wel of het een feit is of niet.

Delen op andere websites

nop sorry....CJ's haar groeit niet aan.

Vond het ook supernep want in het begin heeft CJ zeer kort haar....en als je dan naar de kapper gaat, kun je een Afro-kapsel nemen.

loopt CJ dan met een pruik rond ofzo :puh: .

iig Cj's haar groeit niet aan (je kunt wel verschillende haarstyle nemen vanaf het begin)

Neeh IDD wel onrealistish... ook dat hij Eerst gaat knippen, en dan kan kiezen of je het wel of niet wil :lol: Hadden ze vind ik wel wat beters op kunnen verzinnen...

Dat je bijvoorbeeld in een boek ofsow moest kijken hoe je eruit kwam te zien?? :blink: :puh:

B.T.W.: Hoezo Spam Whoopidoo??? <_<

Delen op andere websites

Volgens mij ben ik 1 van de weinige die het wel goed vind van rockstar met die kapsels.

Ik heb ook geen zin om bv: 1 of 2 weken te gaan wachten, en dan een melding te krijgen van je haar moet weer eens geknipt worden.

Misschien dat ze zo dachten dat niemand echt geirriteert er door raakte als je je haar effe snel kon veranderen in grove cut.

Ik zelf heb ook soms van die periodes van nou wil ik wel even een afro, en niet wachten tot je haar groeit en dan pas een afro nemen.

Je moet er gewoon mee leven dat je pruik er soms op en af gaat. :lol:

Mijn mening. :rolleyes:

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

Maar heb je hem zien slapen dan, ik niet. je ziet hem alleen maar staan en zich uit te rekken.

Gelukkig groeit het haar niet aan, want dan moest je steeds naar de kapper. Ook irritant.

Delen op andere websites

Levi_16 heeft wel een punt..

Ik denk dat het wel even leuk is dat je haar aangroeid en zo. Maar na een tijdje wil je idd wel een ander kapsel.. en als je eerst je kop kal hebt geschoren en je dan weet ik hoe lang moet wachten om lang haar te krijgen dan is iedereen ook in rep en roer..

Misschien leuk voor 'n volgende GTA? 'n instelling/cheat waar door je haar kan groeien of gewoon het stopzetten..

(ps.. Ik zie CJ al rondlopen als 'n holbewoner met haar tot onder op z'n r**t :lol: )

Groetjes!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...