ArticLight Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Dus, ik verveelde me vanmorgen, en heb dit Half Life 2 filmpje gemaakt. De muziek is Heavy Cross van The Gossip. Ik weet niet zeker of ie hier op GTAforum in HD valt te bekijken, anders klik je hier: Reageren
Ferre Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Irritante muziek, maar het was wel een goed geheel met het filmpje. De shots werden goed afgewisseld. Jammer dat het filmpje al snel in de herhaling valt doordat het volume van de muziek hetzelfde blijft, maar vooral het feit dat je steeds hetzelfde trucje gebruikt voor het filmen. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Zozo, het begint hier muziekvideo's te regenen Nice job! Mss een ander muziekje? Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Irritante muziek, maar het was wel een goed geheel met het filmpje. De shots werden goed afgewisseld. Jammer dat het filmpje al snel in de herhaling valt doordat het volume van de muziek hetzelfde blijft, maar vooral het feit dat je steeds hetzelfde trucje gebruikt voor het filmen. Ik ben het eens met je kritiek dat ik wat betere gamefootage had kunnen maken, maar ik was te lui om alles uit de Gmod kast te halen. Zozo, het begint hier muziekvideo's te regenen Nice job! Mss een ander muziekje? Thanks! Ik vond dit muziekje wel hip. Niet echt de stijl waar ik meestal naar luister maargoed, jullie vinden de muziek dus niks? Reageren
Miek Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Mooi gemaakt! Heb je dit gedaan met Windows Movie Maker? De muziek gaat mooi mee met het filmpje zelf, je zet de filmpjes in volgorde zodat het eigenlijk bij elk fragment van de song past. Mooi gedaan dat die afbeeldingen dan elke keer veranderen als het liedje een nieuw ritme inslaat. Zoals eerder gezegt is het jammer dat je bij de actiestukken de muziek niet luider zet en hetgene waar het wat minder druk is wat stiller zet. Ook zou ik het logo van HL 2 erin gemonteerd hebben. Voor de rest heel erg mooi gemaakt! BTW Beth Ditto FTW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.