westsiderules Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Hey beste mensen van gtaforum! Ik hou van vele radiozenders. Meestal luister ik naar een radiozender omdat ik op een goede plaats ben om ernaar te luisteren. Soms hangt het ook af van voertuig of tijd(dag of nacht) Hier zie je hoe dit bij mij is. Oost los santos: Radio los santos West los santos: Bounce fm Badlands: k rose san fierro overdag: radio x san fierro s'nachts: sf ur desert: k dst las venturas overdag: master sounds las venturas s'nachts: csr 103.9 playback fm en k jah west nooit. Is dit zo bij jullie ook? Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Hmm, even nadenken. Oja, bij mij was het bijna alleen maar K DST. Maar dit is een zeer vet systeem. Zo kun je toch de hele soundtrack luisteren. Reageren
hippiebus Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Dat doe ik niet echt, wel soms zonder dat ik er op let (dan kom je in zo'n stemming jeweettoch ) Maar vooral als ik net nieuwe heb ingesteld luister ik vooral mijn User Tracks Reageren
Maglev Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 User Track Player Elke keer weer wat andere muziek in die map proppen. Maar naast die luister ik naar Kdst En soms ook Radio X als die aanstaan en er een leuk liedje is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb meestal Radio X opstaan of K DST, maar soms als ik er eens lol in wil hebben zet ik K ROSE op als ik in de County's rondrijdt. Reageren
westsiderules Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Ik doe dit gewoon omdat die muziek goed bij de omgeving past. Als er nu een eiland ofzo gebaseerd is op jamaica,dan zou ik daar k jah west spelen! Playback fm want da is slechte hip hop en als je een auto gaat carjacken waar ballas inzitten,dan luister je altijd naar playback fm. Dus dit is een radio station waar de vijandige gang naar luistert. Ik luister er nooit naar. Al de rest ruled gewoon! Hoe dan ook, sorry mensen,maar willen jullie niets meer zeggen over user track player? We weten niet welke muziek dit is dus zeg hier AUB niets meer over. Bewerkt: 21 juli 2009 door westsiderules Reageren
paul007 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 K-DST 24/7. Mij maakt het niet zoveel uit waar ik ben met m'n voertuig, als K-DST maar aan staat. Gewoon een super soundtrack! Reageren
rdewit Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik luister vooral SF-UR, omdat ik die Duitser met zijn coole accent gewoon geweldig vindt! Reageren
Nas Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Wat ik wel vaak doe is Radio Los Santos alleen maar luisteren in Los Santos... dan voelt het allemaal heel erg ghetto en gangster achtig haha Reageren
rdewit Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik luister Radio Los Santos vooral als ik met Ryder, Big Smoke en Sweet in een auto zit. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Volgensmij is dat standaart in LS. Reageren
7ulian Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 SF-UR of WTCR, welke ik maar het eerste tegen kom Vooral "Gardening with Maurice" op WTCR is erg grappig "Oooh, i would love to see your melons!" Reageren
rdewit Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ik doe dit gewoon omdat die muziek goed bij de omgeving past. Als er nu een eiland ofzo gebaseerd is op jamaica,dan zou ik daar k jah west spelen! Playback fm want da is slechte hip hop en als je een auto gaat carjacken waar ballas inzitten,dan luister je altijd naar playback fm. Dus dit is een radio station waar de vijandige gang naar luistert. Ik luister er nooit naar. Al de rest ruled gewoon!Hoe dan ook, sorry mensen,maar willen jullie niets meer zeggen over user track player? We weten niet welke muziek dit is dus zeg hier AUB niets meer over. Dat hoeft niet, ik had een keer Radio X. Waarom zou je die niet luisteren als de Ballas er naar luisteren het is maar muziek! Reageren
westsiderules Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Dat hoeft niet, ik had een keer Radio X. Waarom zou je die niet luisteren als de Ballas er naar luisteren het is maar muziek! Meestal luisteren ze naar playback fm. En Als je dat systeem aanhebt van naar dezelfde radio te luisteren,dan luisteren ze natuurlijk niet altijd naar playback fm. En playback fm is ook eastside hip hop en zoals je ziet aan mijn naam,ik luister alleen graag naar hiphop van de WESTSIDE Reageren
BV_1993 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) Altijd en overal luister ik naar K-DST Spijtig dat Flashback FM niet bestaat in SA Bewerkt: 25 juli 2009 door BV_1993 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.