Jump to content

Waar speel jij welk radio station af?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik gebruik altijd User Tracks. Kun je je eigen lievelingsmuziek luisteren!!! :tu:

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• westsiderules

5

• rdewit

3

• Doggi

3

• Gijsso

2

Geplaatst:
Ik gebruik altijd User Tracks. Kun je je eigen lievelingsmuziek luisteren!!! :tu:

Hoe werkt dat?!

Ik geruik altijd KDST of K-ROSE

Geplaatst:
Hoe dan ook, sorry mensen,maar willen jullie niets meer zeggen over user track player?

We weten niet welke muziek dit is dus zeg hier AUB niets meer over.

Dit staat in mijn 2de reactie hier

Geplaatst:

Hoe werkt dat?!

Ik geruik altijd KDST of K-ROSE

User Track is een soort radiozender waarbij je zelf muziek op kunt zetten! Het werkt als volgt, een mini tut:

ga naar muziek>kies de muziek die je erop wilt hebben>kopieer dit naar de map van GTA SA user files> er staat als het goed is een knop met "User Tracks" klik hierop en plak de muziek die je wilt hebben in SA>start GTA SA>ga naar options>audio>ergens staat een pagina (weet even naam nie) waar je op moet klikken en dan onderaan staat: "Scan Music" als dit gebeurt is kun je naar het spel en kies je in de auto User Track Player. Je kunt met F5 een liedje overslaan! Veel luisterplezier!!! :tu:

Geplaatst:

Ik luister altijd naar Radio X of KDST.

Het is best wel vreemd... in Los Santos en Las Venturas zet ik altijd KDST op, in de Badlands en San Fierro Radio X en in de Desert wisselvallend.

Geplaatst:
als ik in mt chiliad aan het rijden ben luister ik meestal countrey muziek

K rose dus...

Geplaatst:
Ik luister altijd naar Radio X of KDST.

Het is best wel vreemd... in Los Santos en Las Venturas zet ik altijd KDST op, in de Badlands en San Fierro Radio X en in de Desert wisselvallend.

Ik heb precies 'tzelfde ^^.

Geplaatst:

Eigenlijk bijna overal Radio-X( welcome to the jungle) en KDST. ( rod steward)

Op de Badlands K-rose ( wuhuh).

En met Ryder in de auto Radio Los Santos.

Geplaatst:

IK heb het sinds kort weer, en ik heb echt nu alleen maar K DST op, en dan af en toe Radio X (als GNR op is :puh:), heel soms Master Sounds voor alleen maar WAR - Lowrider en verder nooit een ander.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...