Jump to content

FireFox met Addblock en FlashBlock

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van die combinatie?

Sommige mensen vinden dat door die blocks ze de reclame makers belazeren, omdat je de reclames niet meer ziet.

Ik vind het alleen maar handig :D Geen irritante flashreclames en ook geen reclame meer :D:dans:

Geplaatst:
Wat vinden jullie van die combinatie?

Sommige mensen vinden dat door die blocks ze de reclame makers belazeren, omdat je de reclames niet meer ziet.

Ik vind het alleen maar handig :D Geen irritante flashreclames en ook geen reclame meer :D:dans:

't is wel handig dat soort addons maar op mijn firefox gebeueren er soms dingen die ik liever niet wil door al die addons.. bvb kan ik niet inloggen op een site met sessies en word soms gewoon mn hele cache verwijderd..

niet te veel addons tegelijk aanzetten :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Adblock gebruik ik niet zo heel veel. FlashBlock wel, maar niet hier op GTAForum. Joriz/de rest van de crew hebben ook liever niet dat je dat soort programma's gebruikt, omdat je hun reclames en dus de geldstroom die voor dit forum word gebruikt blokkeert.

Bewerkt: door Bayside

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...