Maglev Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Wat vinden jullie van die combinatie? Sommige mensen vinden dat door die blocks ze de reclame makers belazeren, omdat je de reclames niet meer ziet. Ik vind het alleen maar handig Geen irritante flashreclames en ook geen reclame meer Reageren
Sublime Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Wat vinden jullie van die combinatie?Sommige mensen vinden dat door die blocks ze de reclame makers belazeren, omdat je de reclames niet meer ziet. Ik vind het alleen maar handig Geen irritante flashreclames en ook geen reclame meer 't is wel handig dat soort addons maar op mijn firefox gebeueren er soms dingen die ik liever niet wil door al die addons.. bvb kan ik niet inloggen op een site met sessies en word soms gewoon mn hele cache verwijderd.. niet te veel addons tegelijk aanzetten Reageren
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Adblock gebruik ik niet zo heel veel. FlashBlock wel, maar niet hier op GTAForum. Joriz/de rest van de crew hebben ook liever niet dat je dat soort programma's gebruikt, omdat je hun reclames en dus de geldstroom die voor dit forum word gebruikt blokkeert. Bewerkt: 22 juli 2009 door Bayside Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.