memoi Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 hallo, kan iemand aub mij helpen, ik heb deze missie al stuk of 10 keer gespeeld maar ik raak telkens niet onder helicopter van little jacob met men boot. kan iemand aub de missie voor me doen? platform: ps3 cheats: ja aub enkel deze missie spelen en dan savegame terugsturen verbruik ook zo weinig mogelijk geld aub dankje! PS3.rar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Ik! EDIT: Zucht.. mijn lieftallige virusscan heeft iets tegen USB apparatuur.. bij zowel mijn MP3 speler als mijn USB stick geeft hij een 'bestand blablabla' verwijderd melding. Zometeen even mijn computer scannen. Ik wil de TS liever niet zo lang laten wachten, dus als iemand hem over wil nemen: be my guest. Bewerkt: 21 juli 2009 door Bayside Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memoi Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Ik! EDIT: Zucht.. mijn lieftallige virusscan heeft iets tegen USB apparatuur.. bij zowel mijn MP3 speler als mijn USB stick geeft hij een 'bestand blablabla' verwijderd melding. Zometeen even mijn computer scannen. Ik wil de TS liever niet zo lang laten wachten, dus als iemand hem over wil nemen: be my guest. Dankje voor de hulp! Ik hoop dat het werkt! Willen anderen aub ook eens proberen. Bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je. Edit: Ik kan het niet gebruiken omdat het een automatische opslag save is. Sla even op in een van je huizen. En upload die save dan op het forum. Bewerkt: 21 juli 2009 door S.W.A.T. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memoi Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Ik doe hem wel voor je.Edit: Ik kan het niet gebruiken omdat het een automatische opslag save is. Sla even op in een van je huizen. En upload die save dan op het forum. aub hopelijk ben je er nu iets mee thx! PS3.rar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Gedaan hier is de link :Klik Sorry dat het zo lang duurde ik moest eerst mijn gamedate( dus niet de savedate ) verwijderen omdat het spel de savegame anders niet wou lezen. Veel plezier verder met GTA IV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memoi Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Gedaan hier is de link :KlikSorry dat het zo lang duurde ik moest eerst mijn gamedate( dus niet de savedate ) verwijderen omdat het spel de savegame anders niet wou lezen. Veel plezier verder met GTA IV thanks!! echt heel hard bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts