Jump to content

Savegame aanvraag: A Revengers Tragedy


memoi

Recommended Posts

hallo,

kan iemand aub mij helpen, ik heb deze missie al stuk of 10 keer gespeeld maar ik raak telkens niet onder helicopter van little jacob met men boot.

kan iemand aub de missie voor me doen?

platform: ps3

cheats: ja

aub enkel deze missie spelen en dan savegame terugsturen

verbruik ook zo weinig mogelijk geld aub

dankje!

PS3.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik! :)

EDIT: Zucht.. mijn lieftallige virusscan heeft iets tegen USB apparatuur.. bij zowel mijn MP3 speler als mijn USB stick geeft hij een 'bestand blablabla' verwijderd melding. Zometeen even mijn computer scannen. Ik wil de TS liever niet zo lang laten wachten, dus als iemand hem over wil nemen: be my guest.

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Ik! :)

EDIT: Zucht.. mijn lieftallige virusscan heeft iets tegen USB apparatuur.. bij zowel mijn MP3 speler als mijn USB stick geeft hij een 'bestand blablabla' verwijderd melding. Zometeen even mijn computer scannen. Ik wil de TS liever niet zo lang laten wachten, dus als iemand hem over wil nemen: be my guest.

Dankje voor de hulp!

Ik hoop dat het werkt!

Willen anderen aub ook eens proberen.

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel voor je.

Edit: Ik kan het niet gebruiken omdat het een automatische opslag save is. Sla even op in een van je huizen. En upload die save dan op het forum.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel voor je.

Edit: Ik kan het niet gebruiken omdat het een automatische opslag save is. Sla even op in een van je huizen. En upload die save dan op het forum.

aub hopelijk ben je er nu iets mee

thx!

PS3.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Gedaan hier is de link :Klik

Sorry dat het zo lang duurde ik moest eerst mijn gamedate( dus niet de savedate ) verwijderen omdat het spel de savegame anders niet wou lezen. Veel plezier verder met GTA IV :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gedaan hier is de link :Klik

Sorry dat het zo lang duurde ik moest eerst mijn gamedate( dus niet de savedate ) verwijderen omdat het spel de savegame anders niet wou lezen. Veel plezier verder met GTA IV :cya:

thanks!!

echt heel hard bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...