Jump to content

call of duty united offensive

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik call of duty united offensive op probeer te starte komt er te staan fatal error en dan staat er could not laod OpenGL.Make sure you have the latest drivers for your videocard from the manufacture's website en als ik dan op oké druk dan komt er een hele lijst te staan met computer taal wat ik nie snap hoe kan ik er voor zorge dat hij et wel doe??

Geplaatst:

Nieuwe drivers downloaden voor je videokaart? Hoe? Zoek het merk op van je videokaart en zoek op Google naar drivers. Very simple. ;)

Geplaatst:
Nieuwe drivers downloaden voor je videokaart? Hoe? Zoek het merk op van je videokaart en zoek op Google naar drivers. Very simple. ;)

dit is inderdaad de enige oplossing

je moet het blijven checken want anders kan je spel vast lopen

Geplaatst: (bewerkt)
download gewoon dirext ( of hoe je het ook schrijft) 9.0 c

ik heb al direktx 9.0 en hoe kom je er achter wat het merk van je videokaart is ik ken wel een site voor drivers enzo en mijn oom heeft een of andere type of gegeven een geforce4 ti4200 m.c. maar waar kan ikdie vinden op wat moe ik klikke om em te vinden en waarop moet ik klikken om een download te beginnen de site is nvidia.com

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
  • 1 maand later...
Geplaatst:
download gewoon dirext ( of hoe je het ook schrijft) 9.0 c

Je hebt niks aan directX als het spel op OpenGL loopt, wat voor soort video kaart heb je?

Als je een ATI hebt kijk je op www.ati.com voor de nieuwste drivers, voor Geforce weet ik het niet, als je een standaard, intel(etc.) video kaart hebt, dan kan je je spel wel weggooien.

Geplaatst:

Zou kunnen, maar hij heeft het nog niet gepost, dus ik dacht, zou ik hem eens even helpen. Maarjah, je hebt waarschijnlijk gelijk ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ehm, jongen, dat is van anderhalve maand geleden ongeveer, het is vast al opgelost ..

het is nog nie opgelost maar ik leende hem van iemand maar ik heb hem allang trug gegeven

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...