gtadjfreak Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 hoi, ik vindt het raar bij de missi madd dogg dan springt madd dogg voordat ik iets kan doen. is er een andere manier om de missi te halen?? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Je hebt waarschijnlijk RIOT cheat opstaan, er is niks anders te doen dan een andere save-game te pakken er is nog een andere mogelijkheid door een van de leden gevonden maar ik ken het niet volledig . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Als je het spel op de PC speelt kan je je savegame repareren met de Online Glitch Repair Tool van hmvartak. >klik< Selecteer de glitch waar je last van hebt, uploaden en repareren maar. Daarna kan je je gerepareerde savegame weer downloaden en kan je weer verder spelen. Als je het spel op de PS2 of XBOX speelt moet je of een nieuw spel starten of een savegame downloaden. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.