Jump to content

GTA 4 Gameplay gaat traag.

Recommended Posts

Geplaatst:

en beter ga je niet krijgen voor dat geld, ik dnek dat taart nu wel de max zo'n beetje heeft gepost.

Geplaatst:
Ik zal even iets voor 400 euro in elkaar zetten voor je.

Kijk eens aan:

Klik

Het betreft:

[x] Snelle AMD Phenom II X3 processor op 2.6GHz

[x] een goede 500W voeding die alle energie moet aanvoeren

[x] Een futureproof moederbord met AM3 socket, op dit moederbord kan je in de toekomst oa. CPU's prikken met 6 cores.

[x] 4GB supersnel DDR3 geheunen.

[x] De NVIDIA 9800GT is een goede kaart die alle nieuwste games prima kan draaien, waaronder GTA IV.

€379,- omdat er ook nog verzendskosten bij komen.

hey bedankt voor de raad en info. het ziet er goed uit. NU nog een winkel vinden.

Ja ik weet het. Jullie doen dat waarschijnlijk zelf wel maar ik woon in belgië.

Geplaatst:

Kijk eens aan:

Klik

Het betreft:

[x] Een futureproof moederbord met AM3 socket, op dit moederbord kan je in de toekomst oa. CPU's prikken met 6 cores.

[x] De NVIDIA 9800GT is een goede kaart die alle nieuwste games prima kan draaien, waaronder GTA IV.

hey bedankt voor de raad en info. het ziet er goed uit. NU nog een winkel vinden.

Azerty levert zo ver ik weet in de hele Benelux.

Geplaatst:

Kijk eens aan:

Klik

Het betreft:

Azerty levert zo ver ik weet in de hele Benelux.

Ik kan dat wel zelf niet installeren. Ik zal moeten een goeie winkel.

Geplaatst:

ze kunnen hem ook voor je in elkaar zetten daar hoor, dan krijg je hem kant en klaar gelevert.

Geplaatst:
ze kunnen hem ook voor je in elkaar zetten daar hoor, dan krijg je hem kant en klaar gelevert.

ok bedankt. ben blij en wat wijzer geworden. :puh: nooit te oud é

Geplaatst:

Maar dat kost een extra €59,-

Geplaatst:
Ik heb onlangs GTA 4 gekocht.

Installeren geen probleem. Graphics goed gezet.

Maar het gaat zo traag.

Ik heb een hp pc 2GB DDR2RAM en een ATI RADEON X1650 SE 512MB.

Ik heb Vista.

Kan mij iemand helpen aub. Wat moet ik veranderen. Resolutie op het laagst zetten is ook niet zo mooi.

Ik heb GTA San andreas en daar heb ik geen enkel probleem.

jij hebt net hetzelfde probleem als mij.

ik heb ook een ATI Radeon, 4500 series, mijne zegt ie ook 512mb maar ik kan maximum maar 400 als ik het smooth wil laten werken.

Gebruik deze tips:

-zet je schaduwen uit. deze heb je echt niet nodig en het spel lagt véél minder als je deze op off zet.

-zet dan je settings met 30 view distance, op een na hoogste resolutie, water, reflectie op high, tot je aan 393mb komt. het spel zou dan smooth moeten werken.

-als dat echt niet lukt, zet je resolutie iets lager, net als water en reflectie.

Geplaatst:
Ik heb onlangs GTA 4 gekocht.

Installeren geen probleem. Graphics goed gezet.

Maar het gaat zo traag.

Ik heb een hp pc 2GB DDR2RAM en een ATI RADEON X1650 SE 512MB.

Ik heb Vista.

Kan mij iemand helpen aub. Wat moet ik veranderen. Resolutie op het laagst zetten is ook niet zo mooi.

Ik heb GTA San andreas en daar heb ik geen enkel probleem.

jij hebt net hetzelfde probleem als mij.

ik heb ook een ATI Radeon, 4500 series, mijne zegt ie ook 512mb maar ik kan maximum maar 400 als ik het smooth wil laten werken.

Gebruik deze tips:

-zet je schaduwen uit. deze heb je echt niet nodig en het spel lagt véél minder als je deze op off zet.

-zet dan je settings met 30 view distance, op een na hoogste resolutie, water, reflectie op high, tot je aan 393mb komt. het spel zou dan smooth moeten werken.

-als dat echt niet lukt, zet je resolutie iets lager, net als water en reflectie.

Niet zomaar tips geven als je er geen verstand van hebt, zijn PC is gewoon niet goed genoeg voor het spel.

Geplaatst:

Maar dat kost een extra €59,-

Hey,

Bij azerty komen ze alleen aan huis in Nederland.

Is moeilijk een winkel te vinden die je kan vertrouwen. Denk ik toch.

Geplaatst:

er zijn allemaal regels voor, je krijgt het gewoon toegestuurt, als je dat neit krijgt of ze weigeren kan je de politie inschakelen, er zijn daar tegenwoordig allemaal regels voor, je krijgt het dus gewoon toegestuurt, werkt eht dan niet dna kan je het terugsturen

Geplaatst:
er zijn allemaal regels voor, je krijgt het gewoon toegestuurt, als je dat neit krijgt of ze weigeren kan je de politie inschakelen, er zijn daar tegenwoordig allemaal regels voor, je krijgt het dus gewoon toegestuurt, werkt eht dan niet dna kan je het terugsturen

De politie lijkt me een beetje extreem, maar er is altijd zoiets als consumenten bescherming en dat soort dingen en daarmee krijg je zeker je geld weer terug of het probleem wordt in ieder geval opgelost. Het is maar net wat je het liefste wil.

Geplaatst:

Ben eens bij een computerwinkel langs geweest. Weet je wat die zeggen. Beter een nieuwe pc kopen. Was snel weer buiten. dit stond in de mail van azerty. Wij bieden deze service inderdaad aan. Helaas geld deze alleen in Nederland:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...