Tim Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Beste mensen, Ik zal het vet vinden als mense voor mij een logo willen ontwerpen . Iig is het voor een DJ naam , mss komt het zelfs wel op een shirt Maargoed, ff de nodige gegevens: Type: Logo Stijl: HardJump, HardStyle, Dance, house Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: evt, natuurgeweld/vuur/vlammen, futuristisch, Aliens, en Lasers Tekst: Biosenze, featuring: Area 2010 Rand: geen Kleuren: Zwart/zilver/groom (evt. rood/oranje voor vlammen) Render (optioneel): Hoeft niet info: Area 2010 word misschien evt, als schoolfeest thema gebruikt op Plein college Sint Joris in Eindhoven. Op dit feest wil ik graag draaien, en enigzins heb ik hierover nog een gesprek na de vakantie met de feestcommisie. Area 2010 is een dancefeest met een futuristisch thema. Het is daarentegen niet donker en grauw, aangezien het alsnog een housefeest blijft (ongeacht de hardstyle). het liefst zie ik een feest met spectaculaire effecten. greetz Tim, p.s.: ik hoop dat ik hierbij meer info heb gegeven, zodat jullie er wat aan hebben. groetjes: Tim Bewerkt: 17 augustus 2009 door Tim Reageren
Stopbord Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik probeer wel iets Reageren
Stopbord Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Hier is ie dan! Heb er niet veel van gebakken maar heb er toch een 3 kwartier aan bezig gezeten. http://img6.imageshack.us/img6/6718/tim1copy.jpg EDIT:Merde, dubbelpost -.- Bewerkt: 12 augustus 2009 door Stopbord Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Sorry Stopbord, maar ik hoop dat je hebt gelezen dat Tim op een feest wil gaan draaien...? Om 't even heel realistisch te zeggen: Als hij daar achter de draaitafel gaat staan en overal dat logo te zien is, hoeft 'ie tot z'n 40e z'n kelder niet meer uit te komen en hoeft hij geen uitnodiging meer te verwachten van één of ander feest...al was 't een kinderfeestje met dove jongetjes en meisjes. Reageren
Stopbord Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Sorry Stopbord, maar ik hoop dat je hebt gelezen dat Tim op een feest wil gaan draaien...? Om 't even heel realistisch te zeggen: Als hij daar achter de draaitafel gaat staan en overal dat logo te zien is, hoeft 'ie tot z'n 40e z'n kelder niet meer uit te komen en hoeft hij geen uitnodiging meer te verwachten van één of ander feest...al was 't een kinderfeestje met dove jongetjes en meisjes.Ik deed maar mn best hoor wtf... x'D Bewerkt: 12 augustus 2009 door Stopbord Reageren
7ulian Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Ik zal kijken wat ik kan doen. EDIT: >> Foto reeds verwijderd << Ik hoop dat je het wat vind. Als je hem gebruikt, dan wil ik wel foto's zien van het feest met mijn logo 7ulian Bewerkt: 16 januari 2010 door 7ulian Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb ook mijn poging gewaagt. Reageren
Tim Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hey, Ik had van stopbord ook al een PB ontvangen, maar idd vind ik zijn logo niet echt geschikt, Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen sniper44 en 7ulian, Ik moet eerlijk zeggen dat die van 7ulian tot nu toe het geschiktste is, want zijn logo is mooi als sticker te gebruiken, en vierkante stickers zijn niet zoveel aan. maar allemaal kutgw jongens greetz. Tim Reageren
Tim Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) damn dit logo is wel superstoer , haha, ik zou nie weten welke ik de mooiste zal vinden, (op stopbord na) (geintje hoor) btw traser , ik heb mss nog een ideetje, jou logo is echt love, piece, en nature, echt house achtig. Maar het zal vet zijn als je ook zegmaar een dark version wil maken, dus met vuur ipv water enzo, en een bewolkte ontweers lucht. Je kunt het een beetje vergelijken met sensation black vergeleken met sensation white. , greetz. Tim Bewerkt: 14 augustus 2009 door Tim Reageren
Tim Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 kijk das nou mooi , gebaseert op sensation white vs black kutgw, btw kun je er een mooi wallpaper van maken als je tijd hebt, mss als decore als het kan greetz. Tim Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Heb er ook nog eentje gemaakt met drie versies: V-1 V-2 V-3 Bewerkt: 14 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren
Tim Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) persoonlijk vind ik die laaste het vetste. Maar jou logo is toch wel een beetje teveel gebasseert op Tuning. Area 2010 is toch meer allround, maar een wat hardere style tintje zal het ook goed staan . Tot nu toe vind ik die van Traser het meest geschikte. Misschien is het trouwens wel leuk om naderhand de allerbeste eruit te halen, en er dan een POLL van te maken. Deze zal ik ook via hyves doen, en via de school , maargoed we zien wel hoe het allemaal loopt. greetz. Tim Bewerkt: 16 augustus 2009 door Tim Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Mag ik ook nog een maken? Klik Ik hoop dat hij niet te groot is. Bewerkt: 17 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.