Jump to content

Grote bedragen geld uitgeven?


Deprime

Recommended Posts

Hallo,

Wie kan mij vertellen waarmee je het meeste geld kunt uitgeven in Liberty City? Ik bedoel, een groot geldbedrag is wel leuk en aardig, maar als alles zo goedkoop is, heb je er zo weinig aan...

Zover ik weet zijn de wapenwinkels, en hulp krijgen van een ambulance het duurst, of zie ik nog iets over het hoofd?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Deprime

    3

  • paul007

    2

  • Cash

    1

Dank jullie voor de reacties! _O_ Ik had inderdaad gehoopt dat er meerdere mogelijkheden waren. Misschien een ideetje voor de volgende GTA? ;) Lijkt me niet heel veel moeite te kosten voor Rockstar om een autodealer ofzoiets erin te zetten. GTA SA had namelijk de auto-import, tuning, gok-gelegenheid en vastgoed...

Iemand nog een ander idee wat een leuke mogelijkheid zou zijn (voor in de toekomst?) Of ga ik dan te off-topic? :$

Hoe dan ook, allemaal bedankt!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel jammer, bij Gta SA kon je je geld veel sneller kwijt raken. Bijvoorbeeld door auto's te laten importeren (nadat je de exportlijst afgewerkt hebt), gokken, je kon veel meer kleren kopen, tattoo's, de kapper, enz. enz.

Jammer dat ze dit eruit gehaald hebben, maar misschien komt het wel weer in de volgende GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel jammer, bij Gta SA kon je je geld veel sneller kwijt raken. Bijvoorbeeld door auto's te laten importeren (nadat je de exportlijst afgewerkt hebt), gokken, je kon veel meer kleren kopen, tattoo's, de kapper, enz. enz.

Jammer dat ze dit eruit gehaald hebben, maar misschien komt het wel weer in de volgende GTA.

Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad wel jammer, bij Gta SA kon je je geld veel sneller kwijt raken. Bijvoorbeeld door auto's te laten importeren (nadat je de exportlijst afgewerkt hebt), gokken, je kon veel meer kleren kopen, tattoo's, de kapper, enz. enz.

Jammer dat ze dit eruit gehaald hebben, maar misschien komt het wel weer in de volgende GTA.

Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen.

Hoezo niet? Hier is toch nog niks over bekend? Misschien gaat Rockstar weer helemaal verder met die San Andreas gameplay elementen. Ik hoop het in ieder geval wel! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Of gewoon een combinatie van IV en SA,

dat zou gewoon meesterlijk zijn :tu: .

Ja, misschien.... hopelijk niet zo 'homies' en 'niggah' als SA, en ik hoop ook dat er meer op het verhaal word gelet... tot nu toe vind alleen VC een goed verhaal hebben, de rest vind ik veel te veel uitgemolken, zoveel missies die eigenlijk nauwelijks met de rode draad te maken hebben... maarja, wie ben ik om dat te vinden... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...