Jump to content

Grote bedragen geld uitgeven?


Deprime

Recommended Posts

hoe kan je de ambulance bellen

?

Pak je telefoon, toets dan '911' in (het Amerikaanse alarmnummer, bij ons 112). Dan moet je volgens mij toets 2 of 3 intoetsen. Dat weet ik niet uit m'n hoofd, dan moet je even kijken wat er op je schermpje staat als je op 2 of 3 staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Deprime

    3

  • paul007

    2

  • Cash

    1

Gelieve allemaal ontopic te blijven. Het gaat hier nu niet over een volgende GTA en dergelijke!

hoe kan je de ambulance bellen

?

Ook dit gaat ver offtopic, maar ik geef je toch maar snel antwoord. Bel 911 (met je telefoon in GTA IV) en kies de Paramedics. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen.

Ga jij eventjes donuts eten ofzo...

Het is (bijna) altijd zo dat de volgende GTA meer mogelijkheden heeft dan zijn voorganger. Kijk maar naar III, VC en SA. Ik denk dat zoiets hier ook van de partij gaat zijn ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou op die manier een enorm zwaar spel worden voor PC :7 , IV was 15G, volgende GTA misschien tegen de 30 als het iets als SA wordt of groter, wat ik eigenlijk wel naar uitkijk is een Countyin detail :7 ,

we zijn nu toch heel ver afgedwaalt ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

oh en je kan ook de hele vakantie in de nachtclub blijven hangen met zon dame.

als je da 24/7 doet ben je ook aardig wat kwijt lijkt me :puh:

oh en gebruik dan wel 2 stokjes onder je ogen anders vallen ze dicht lol

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

als je geld kwijt wilt pleeg zelf moord de hele tijd ben je gauw $50000$ kwijt

hoe kan je de ambulance bellen

?

Pak je telefoon, toets dan '911' in (het Amerikaanse alarmnummer, bij ons 112). Dan moet je volgens mij toets 2 of 3 intoetsen. Dat weet ik niet uit m'n hoofd, dan moet je even kijken wat er op je schermpje staat als je op 2 of 3 staat.

1: police 2: paremadic`s (weet ik veel hoe je dat schrijft) 3:firedepardment

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou op die manier een enorm zwaar spel worden voor PC :7 , IV was 15G, volgende GTA misschien tegen de 30 als het iets als SA wordt of groter, wat ik eigenlijk wel naar uitkijk is een Countyin detail :7 ,

we zijn nu toch heel ver afgedwaalt ^_^ .

Als GTA V 30 GB wordt ga ik een nieuwe hardeschrijf kopen. Maar GTA IV was toch 18 GB? En SA is toch 4?

18+4=22GB.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie voor de reacties! _O_ Ik had inderdaad gehoopt dat er meerdere mogelijkheden waren. Misschien een ideetje voor de volgende GTA? ;) Lijkt me niet heel veel moeite te kosten voor Rockstar om een autodealer ofzoiets erin te zetten. GTA SA had namelijk de auto-import, tuning, gok-gelegenheid en vastgoed...

Iemand nog een ander idee wat een leuke mogelijkheid zou zijn (voor in de toekomst?) Of ga ik dan te off-topic? :$

Hoe dan ook, allemaal bedankt!! ^_^

Hmm, ze zeggen dat bij GTA IV meer een andere kant op gegaan is (o.a. de kant van het realisme). Bij GTA SA had je bijvoorbeeld nog het Tunen, waardoor je ook wel flink wat geld kwijt zou raken.

Ik denk dat als er in een volgende GTA toch eens die tankstations komen (dat je echt moet tanken), dat je dan weer een mooie besteding hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou op die manier een enorm zwaar spel worden voor PC :7 , IV was 15G, volgende GTA misschien tegen de 30 als het iets als SA wordt of groter, wat ik eigenlijk wel naar uitkijk is een Countyin detail :7 ,

we zijn nu toch heel ver afgedwaalt ^_^ .

Als GTA V 30 GB wordt ga ik een nieuwe hardeschrijf kopen. Maar GTA IV was toch 18 GB? En SA is toch 4?

18+4=22GB.

Ja GTA SA was in de GTA SA kwaliteit 4GB maar als GTA SA ongeveer de kwaliteit van GTA IV wordt dan mag je wel 30 GB verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie voor de reacties! _O_ Ik had inderdaad gehoopt dat er meerdere mogelijkheden waren. Misschien een ideetje voor de volgende GTA? ;) Lijkt me niet heel veel moeite te kosten voor Rockstar om een autodealer ofzoiets erin te zetten. GTA SA had namelijk de auto-import, tuning, gok-gelegenheid en vastgoed...

Iemand nog een ander idee wat een leuke mogelijkheid zou zijn (voor in de toekomst?) Of ga ik dan te off-topic? :$

Hoe dan ook, allemaal bedankt!! ^_^

Ik denk dat als er in een volgende GTA toch eens die tankstations komen (dat je echt moet tanken), dat je dan weer een mooie besteding hebt.

Joah, Lijkt me leuk! :) Allemaal van die detail-dingen zou best wel leuk zijn :$ :)

Natuurlijk moet het niet zo zijn dat je om de 5 minuten moet tanken, en dat je verbruik ervanaf hangt hoe hard je rijdt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou op die manier een enorm zwaar spel worden voor PC :7 , IV was 15G, volgende GTA misschien tegen de 30 als het iets als SA wordt of groter, wat ik eigenlijk wel naar uitkijk is een Countyin detail :7 ,

we zijn nu toch heel ver afgedwaalt ^_^ .

Als GTA V 30 GB wordt ga ik een nieuwe hardeschrijf kopen. Maar GTA IV was toch 18 GB? En SA is toch 4?

18+4=22GB.

Speculaties, speculaties... Hier valt allemaal nog helemaal niks over te zeggen, dus het is ook redelijk zinloos om er over te speculeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu gaat de topic helmaal over iets anders duss.

ik hoop dat rockstar een nieuw design gaan ontwerpen voor Vice city zou wel mooi zijn.

met palmbomen en mooie lange stranden ik zag op youtube dat in de kranten stonden van IV dat cj dood was wel jammer

want hij is mijn favoriete hoofdpersoon. ik hoopte dat ik in gta IV cj zou tegen komen maar jammer genoeg niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...