joppie Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb net een texture van de Faggio veranderd, maar in het spel reden er toen helemaal geen voertuigen meer, ook op de parkeerplaatsen door het spel heen, dus niet alleen in het gele vlak waren weg. Als ik een auto spawn met m'n trainer staat er: 'Admiral spawned' maar er staat niets... Het is zo'n Calvin plaatje die dan op het woord politie plast. Dat wilde ik dus veranderen, en heb toen Faggio (logo) uitgegumd en dat plaatje opgeplakt, op de plek waar Faggio stond. Een paar dingen weggehaald zodat het een transparant plaatje was en toen gesaved. Vervolgens reed er in het spel niets meer... Iemand enig idee hoe dit komt? Reageren
Mevin Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik zag eerst geen voertuigen omdat ik SparkIV Niet gesloten had. Als je het niet sluit laden de voertuigen zich niet Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Makkelijk als je gewoon vrij rond wilt rijden, of hebben ze nog wel een collision? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.