maarten93 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb een wapen mod voor de ak47 geinstaleerd, Deze he geinstaleerd ik. Maar als ik het spel in gaat is de texture wel gewijzigd maar het model is nogsteeds die van de ak47. Ik heb al meerder malen geprobeerd hem te instaleren. Als ik met dff vieuwer het ddf bestand open dan word er wel gewoon de crossbow weergeven. Weet iemand mischien wat het probleem is en hoe ik dat dan kan oplossen? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik heb een wapen mod voor de ak47 geinstaleerd, Deze he geinstaleerd ik. Maar als ik het spel in gaat is de texture wel gewijzigd maar het model is nogsteeds die van de ak47. Ik heb al meerder malen geprobeerd hem te instaleren. Als ik met dff vieuwer het ddf bestand open dan word er wel gewoon de crossbow weergeven. Weet iemand mischien wat het probleem is en hoe ik dat dan kan oplossen? Heb je de .TXD en de .DFF file geinstalleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.