asodenhaag Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 bij gta san blijft de camara steeds ronddraaien ook als ik me muis niet vast hebt en me het schiet geweer is dat ook zo kan niks vinden van instellingen veranderen weet iemand hier messchien hoe je dat moet veradneren? Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Heb je een controller aangesloten op je PC? Daar word dit vaak door veroorzaakt. Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 als t op de ps2 is: Ik heb pas braaf de gebruiksaanwijzing gelezen, en daar staat: Voordat u de ps2 aanzet, controleert u de controller. Dit doet u door de 2 sticks allebei een aantal keren naar buiten te draaien, en vervolgens naar binnen. Ik had die problemen eerst ook, maar als je dat hebt, gewoon ff draaien met die sticks,. Reageren
djcas Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 als het op de pc is, mouse sensetivety op minder dan 1/4 zetten Reageren
asodenhaag Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ik heb het probleem gevonden het was een joystick die op me pc was aan gesloten er af gehaalt en de camara is nu weer perfect Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Beter kijken volgende keer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.