meneerderijke Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 hallo iedereen , kan iemand mij aub vertelle wat er in die missie gebeurt en of je sweet ook nog uit de gevangenis haalt? alvast bedankt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Je moet gewoon al de 10 onderdelen van de Flyschool voltooien(70% mistens), Sweet komt vrij in de missie 'Homecoming'. Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Hier heb ik een mooie samenvatting voor je. Ondanks dat hij van Wikipedia komt is het best wel redelijk geschreven.. *** NIET door mij geschreven! Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_A...Andreas#Verhaal @Hieronder, als hij verder nog vragen heeft dan beantwoord deze samenvatting ze... als hij het niet wil, nou, dan lees 'ie het niet. Bewerkt: 21 juli 2009 door _KoE_Mzungu Belachelijke grote quote verwijdert, een link is voldoende. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Maar hij vraagt alleen maar of Sweet vrij komt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.