Jump to content

Spel loopt vast na missie "Rub Out"


Niborius

Recommended Posts

Aan het einde van de missie Rub Out, waar je Diaz moet doden is er een filmpje, en na dat filmpje als het beeld wit is geworden omdat je diaz neer schoot, gaat het spel niet verder en blijft het beeld wit.

Ik heb het spel een tijdje aan gelaten (half uur ongeveer) om te hopen dat ie uiteindelijk verder gaat, maar dat is dus niet het geval.

Weet iemand wat ik kan doen om verder te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vrijwel onbekend met dit probleem, maar probeer anders eens de missie van voor Rub Out te downloaden in dit topic. (Uitleg staat in 't topic)

Speel de missie Rub Out nog een keer, en kijk of het nu, op een andere savegame wel werkt. Dan weten we of 't aan je PC, of aan je savegame ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Niborius___Save.zip

Ik ben vrijwel onbekend met dit probleem, maar probeer anders eens de missie van voor Rub Out te downloaden in dit topic. (Uitleg staat in 't topic)

Speel de missie Rub Out nog een keer, en kijk of het nu, op een andere savegame wel werkt. Dan weten we of 't aan je PC, of aan je savegame ligt.

Bedankt voor je hulp,

Ik heb die save gedownload, erin gezet, en die missie gespeeld, en het blijkt dus dat ie het daarop wel doet, en het dus aan mijn save file ligt.

Ik wil alleen liever niet met deze save verder gaan, want ik heb een checklist waar ik mee bezig ben en die is dan helemaal in de war, ook heb ik net de paramedic missie gehaald waar ik heel lang over gedaan heb.

Ik doe mijn save als bijlage voor de zekerheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Mission passed!

Missie: Rub Out

Beloning: $50000

Extra:

  • Ik heb de missie uitgespeeld, zonder de missie te falen, op een ongemodde versie van Vice City zonder cheats of trainers te gebruiken, zonder geld uit te geven en zonder andere activiteiten dan de missie zelf te doen.
  • Het is mij wel gelukt, zonder dat het scherm bleef hangen bij Diaz' dramatische einde. Verder is er vrijwel niets intressants gebeurd in het stukje wat jij dus niet hebt kunnen doen - het scherm springt op wit en de missie is voorbij, waarna er een berichtje komt dat Diaz' Mansion, nu het Vercetti Estate, van jou is. Ik heb opgeslagen in het kantoor van Diaz.
  • De savegame zit in de bijlage.
  • Veel plezier en succes met de rest van GTA: Vice City! :)

EDIT @ Hieronder: Oops, foutje. Dit is mijn standaard post voor als ik een savegame heb gehaald, en dat is meestal bij GTA: San Andreas.. :clown: Fixed.

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Mission passed!

Missie: Rub Out

Beloning: $50000

Extra:

  • Ik heb de missie uitgespeeld, zonder de missie te falen, op een ongemodde versie van San Andreas zonder cheats of trainers te gebruiken, zonder geld uit te geven en zonder andere activiteiten dan de missie zelf te doen.
  • Het is mij wel gelukt, zonder dat het scherm bleef hangen bij Diaz' dramatische einde. Verder is er vrijwel niets intressants gebeurd in het stukje wat jij dus niet hebt kunnen doen - het scherm springt op wit en de missie is voorbij, waarna er een berichtje komt dat Diaz' Mansion, nu het Vercetti Estate, van jou is. Ik heb opgeslagen in het kantoor van Diaz.
  • De savegame zit in de bijlage.
  • Veel plezier en succes met de rest van GTA: Vice City! :)

Ontzettend bedankt!! Maar bedoelde je niet ongemodde versie van Vice City en geen San Andreas? Maakt niet uit, ik ben blij dat ik nu eindelijk verder kan spelen :D

Ik heb vice city meerdere malen gespeeld, maar heb nog nooit dit probleem gehad.

Nogmaals heel erg bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...