GTAIV14 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Ik hoef dus alleen nog deze missie te doen, maar het lukt me gewoon niet, of hij is gevlucht of ik word dood geschoten. Hoe kan ik deze missie slagen? Ik las ook iets dat ik hier iets kan downloaden ofzo zodat deze missie dan gelukt is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Ik zou niet te veel letten op de personen die op je schieten, loop vooral Faustin achterna, ik wist trouwens niet dat hij KON ontsnappen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Ik zou niet te veel letten op de personen die op je schieten,loop vooral Faustin achterna, ik wist trouwens niet dat hij KON ontsnappen . Body Armor en een Volle ring Health doet ook wonderen. Daarnaast mogen een Uz-i en een Pump Shotgun niet ontbreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 @Hearv94: Ik zal het is proberen en het kan wel, want als ik in de ruimte die security aan het neerschieten ben rent Mikhail Faustin weg. Tommy-Vercetti: Die heb ik allemaal ----------------------------------- Maar je kunt hier toch ook iets van een savegame downloaden ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Dat is toch ergens ander? Body Armor krijg je van Dimitri trouwens tijdens de missie Tommy . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 gewoon niet e veel druk maken loop faustin aachterna alleen als ze in de weg staan schiet ze dan dood of gebruik veel body armors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Oke ik blijf het gewoon proberen. Maar jullie vergeten steeds een vraag van mij Ik las ook iets dat ik hier iets kan downloaden ofzo zodat deze missie dan gelukt is? Iets met savegame ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Nou, volgensmij zijn er in het Technische Problemen subforum wel wat savegames te downloaden. Het ligt er alleen aan wat je gebruikt: voor de PS3 en PC zijn er savegames, voor de XBOX naar mijn weten niet omdat die het niet ondersteunt. Maar na een beetje oefenen lukt het wel. Het is mij in een keer gelukt. Gewoon gauw al die mensjes neerschieten en probeer Faustin terwijl hij wil ontsnappen al neer te schieten (wist niet dat ie kon ontsnappen ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 ik had hem al na twee keer gehaald de eerste keer de eerste keer verloor ik hem uit het oog en was de missie failed en de tweede keer schoot ik hem met een pump shotgun door zijn hoofd DOWN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Je kan Faustin trouwens tijdens dat hij vlucht al vermoorden. In het steegje lukt mij dat met gemak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Ik haal die missie in een keer. Faustin vlucht pas de kamer uit wanneer je op HEM schiet. Neem de tijd dus om alle bewakers dood te schieten. Pak geen kutpistooltje, maar een Pump Shotgun, een Uzi of nog beter, een AK-47! Buiten laat Dimitri ook Body Armor voor je achter, en zelf 100% Health hebben is ook goed. Bewerkt: 23 juli 2009 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 probeer het gewoon schiet hem gewoon dood dit is geen moeilijke missie toch ? en is het al gelukt ondertussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pow Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 zoek een RPG en schiet ermee op Faustin, of gebruik handgranaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 zoek een RPG en schiet ermee op Faustin, of gebruik handgranaten. Een RPG zul je op het begin niet kunnen krijgen ( als je niet cheat ) en Handgranaten ontploffen veel te laat en Faustin is dan al weggerend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Dan moet je de granaat even ''cooken''. Hem in je hand houden tot hij begint te piepen. Hem dan gooien en hij ontploft direct recht voor Faustin's neus . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.