lolhoofd123 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Hallo, Na mijn eerdere berichtje heb ik nog steeds geen oplossing Nu hoop ik dat iemand een oplossing weet, Als ik Gta 4 opstart en je ziet dan een ''R'' in beeld van Rockstar. Daar begint het geluid normaal met spelen, bij mij hoor je alleen maar GGGGGGGGGGG ook tijdens de game hoor je dit alleen maar. Ik gebruik SoundMAX HD audio 0 NOD32 als virusscan (weet niet of nodig is maar oké) Al mijn geluid staat al aan, heb al op verschillende niveau's geluid sterkte geprobeert, maar nog steeds zonder resultaat. Iemand HELP ME!!!! Het is gewoon niet leuk zonder geluid in gta 4 Gr Lolhoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 ten eerste je ahd al een topic aangemaakt. ten tweede kan je zelf ook eens wat onderzoek doen door bijvoorbeeld google of de zoekfunctie te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) ten eerste je ahd al een topic aangemaakt.ten tweede kan je zelf ook eens wat onderzoek doen door bijvoorbeeld google of de zoekfunctie te gebruiken. heb ik al gedaan maar ik kom er gwn niet uit :S er is gewoon nergens op internet een oplossing te vinden... ik word nu eigelijk ook wel behoorlijk beu Bewerkt: 21 juli 2009 door lolhoofd123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GewoonMarco Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 ten eerste je ahd al een topic aangemaakt.ten tweede kan je zelf ook eens wat onderzoek doen door bijvoorbeeld google of de zoekfunctie te gebruiken. heb ik al gedaan maar ik kom er gwn niet uit :S er is gewoon nergens op internet een oplossing te vinden... ik word nu eigelijk ook wel behoorlijk beu Hmm.. ga eens naar de website van de fabrikant van je geluidskaart, en probeer de laatste drivers te downloaden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 ten eerste je ahd al een topic aangemaakt.ten tweede kan je zelf ook eens wat onderzoek doen door bijvoorbeeld google of de zoekfunctie te gebruiken. heb ik al gedaan maar ik kom er gwn niet uit :S er is gewoon nergens op internet een oplossing te vinden... ik word nu eigelijk ook wel behoorlijk beu Hmm.. ga eens naar de website van de fabrikant van je geluidskaart, en probeer de laatste drivers te downloaden.. oke ik zal eens kijken ten eerste je ahd al een topic aangemaakt.ten tweede kan je zelf ook eens wat onderzoek doen door bijvoorbeeld google of de zoekfunctie te gebruiken. heb ik al gedaan maar ik kom er gwn niet uit :S er is gewoon nergens op internet een oplossing te vinden... ik word nu eigelijk ook wel behoorlijk beu Hmm.. ga eens naar de website van de fabrikant van je geluidskaart, en probeer de laatste drivers te downloaden.. oke ik zal eens kijken nope werkt niet maar tog bedankt >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Deze driver moet je probleem oplossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Deze driver moet je probleem oplossen heeel heeel heel eRG DANKJE ik hoop dat het helpt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolhoofd123 Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Deze driver moet je probleem oplossen heeel heeel heel eRG DANKJE ik hoop dat het helpt Sowwy maar het werkte niet, zou het ook een Bug in de game kunnen zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Deze driver moet je probleem oplossen heeel heeel heel eRG DANKJE ik hoop dat het helpt Sowwy maar het werkte niet, zou het ook een Bug in de game kunnen zijn? Probeer in de instellingen Stereo Mix eens op 10 te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.