Jump to content

renegade: vluchten uit San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo allen,

ik ben benieuwd hoe jullie dit oplossen.

Op dit moment zit ik direct na de missie Nines and Ak's en ben ik bezig de stats op te krikken en Carls arsenaal aan te vullen.

Een van de dingen die ik regelmatig probeer is op de ng-500 of een gestolen politiemotor (met 4 sterren politie in 'hot pursuit') racen naar San Fierro (in die fase van SA nog verboden terrein) om daar raketten te stelen en onderweg ook een Desert Ealge mee te nemen.

Ik heb alleen in de jaren die ik nu dit spelletje speel nogsteeds geen manier gevonden om met dezelfde motor ook weer terug te komen in Los Santos of omgeving. Weet iemand een manier?

ben erg benieuwd

groeten

Daron

Bewerkt: door Daron

Hoezo lukt het je niet dan? Word de motor opgeblazen door de politie?

@Hieronder: Sorry, maar dan zou ik het niet weten..

Bewerkt: door Bayside

ik heb het over de fase waarin de bruggen nog afgesloten zijn, maar dat is misschien niet helemaal duidelijk uit mijn eerste bericht.

Zal het aanpassen

Bewerkt: door Daron
Geplaatst:

Volgens mij is het ergens mogelijk om over een rivier terug te springen. Ik weet niet zo snel waar.

Geplaatst:

dat dacht ik ook maar ik heb nog geen manier gevonden...zal het eens proberen zonder 4 sterren maar ik hoop dat iemand anders een ingenieuze manier verzonnen heeft

groeten daron

Geplaatst:

Op de heen weg kan de TS waarschijnlijk een stukje zwemmen/varen, met een motor kan je niet via het water. :)

Geplaatst:

je kunt springen met de motor van Los Santos naar het gebied bij de Flint Intersection. Terug wil daar helaas niet....

Ik heb het eens even uitgezocht:

Je kan nergens in 1 keer springen.

Toen probeerde ik de motor met een boot te vervoeren, maar de enige plaats waar je motoren in de boot kan proppen is het vliegveld, en daar kan je nog niet komen :7

Ik moet nog ff 3 bootjes cheken maar ik geen het weinig kans :N:cya:

EDIT: Nee, lukt gewoon niet :schater:

Bewerkt: door hippiebus
Geplaatst:

als je eenmaal bij de Flint Intersection bent, is het vliegveld ook betrekkelijk goed bereikbaar. Maar het ging me erom dat de veiligste manier om te reizen bij **** is rijden met motor of auto. Een boot is ook wel ok, maar is licht ontvlambaar en je moet nog altijd een laatste stuk met auto of motor. Een helicopter is prima als je de stingers of wat het ook zijn weet te ontwijken, dat lukt me meestal niet. Natuurlijk kun je een klein stukje met de boot, dan een politieauto jatten en daarmee terug naar Los Santos maar met een NSG-500 is het wat spannender...als je de jump kunt maken. De combinatie van motor op een boot is wel leuk uitgedacht maar echt praktisch lijkt het me niet. Je moet die motor dan maar aan boord weten te houden terwijl je kustwacht ontwijkt.. lijkt me knap lastig

Geplaatst:

Maarja, anders kan het gewoon niet, en het ging er om dat je de motor hield, en dat lukt gewoon niet. :Y de jump zou misschien werken als je eerst nog een ambulance zou neerzetten, maar dat lukt niet, Ff offtopic, hoe komt het dat je na jaren spelen nog steeds in LS bent :D

Geplaatst:

tja..... perfectionist he? ; )

nee, ik vind het wat rondklooien en mezelf verbeteren leuker dan de missies, heb hem nu wel een keer of 3 uitgespeeld (niet 100% wel alle missies)... Er is wel een plek waar je met geluk misschien wel kunt belanden, maar hoe... (een cm of 2 links van de rode markering) als je vanaf de lange tunnel een aanloop neemt en bij de elektriciteitsmast hard naar links afslaat de heuvel af dan moet je misschien net de overkant kunnen halen. Maar doorgaans is er teveel verkeer om een goede aanloop te kunnen maken

clipboard01yaf.jpg

Geplaatst:

Ik weet wel een plaats waar het mogelijk is: hoge Bike Skill heb je nodig anders val je van je motor aan het eind van de jump.

Als je van het noorden komt, moet je de berg over(liefst met een zwaarder motor en aerodynamische houding)

je zal zowieso een spring maken op het einde van deze heuvel(probeer hier naar links te sturen), dan als je op

de rotsen terechtkomt zit je in een kom waar je uit kan rijden en zit je in Red County ^_^ .

Oefen hier maar eerst een paar keren op.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...395,504|406,495

Dit is de weg die je best kan volgen en probeer de bocht niet te hard af te snijden want dan krijgt je motor

de wil om een andere kant op te draaien :7 .

Geplaatst:

ziet er wel goed uit die hoek, maar aan de Red County kant zie ik alleen maar hoge rotsen, bij de rode puntjes bedoel ik (leuk ding die kaart met rode puntjes!) Maar het moet wel mogelijk zijn daar in die buurt met een bepaalde draai de sprong te maken

Geplaatst:

Die kaart is de enige echte wikigta snapmap ™ En als je die map gebruikt kan je het beste bij het middelste rondje beginnen. hij werkt goed trouwens ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...