Jump to content

renegade: vluchten uit San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet naar links zijn gericht als je de jump pakt en moet beneden op het hellend vlak landen, dit is een halve kom waardoor je makkelijk verder kan, FCR-900 is er het beste voor denk ik.

Geplaatst:

en waar vind je zo gauw een fcr zo vroeg in het spel...ze rijden wel rond in Fierro denk ik maar ja met 4 sterren is het lastig zoeken... zal het nog eens proberen in een ander opgeslagen spel dank voor de tip ik kom erop terug als dat gelukt is

groeten daron

Geplaatst:

>Hier< een filmpje van Orion_SR waarin hij langs een brug (en langs een barrière) springt richting SF. Kan je die weg niet ook andersom nemen? En als perfectionist raad ik je aan om wat meer tijd door te brengen in >dit topic< op GTAForums.com. Daar lopen wat meer perfectionisten rond die alles halen in het spel zonder de eerste missie gedaan te hebben, met uitzondering van één USJ, want die wordt geblokkeerd door een barriére. Succes ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

dat was oorspronkelijk het hele idee, de nrg ophalen en dan over de brug naar San Fierro airport en terug.... maar ja...terug -met een nrg-500- wil maar steeds niet...ook nu nog niet vrees ik. Ik weet eerlijk gezegd ook niet over welke 'kom' het hier zou gaan. Dank voor de filmlink! ik dacht al even dat ik het zelf verzonnen had maar zo slim ben ik toch bepaald niet.

Terug via dezelfde weg kan niet. De andere kant van de brug is lager dan de basis in Los Santos. Je komt standaard te laag uit en dus in het water. Nogmaals als je vanaf de lange tunnel een aanloop neemt en bij de eerste Elektriciteitsmast na de brug naar links knalt kom je niet ver van de strandkust van Red County in het water. Meer oefening zou wellicht resultaat kunnen hebben....

Ik ben helemaal niet zo'n perfectionist, dat was alleen een reactie op de opmerking dat ik na zoveel jaar nog maar bij level nines & ak's ben... maar lijkt me leuk es rond te kijken in dat forum dank dus ook daarvoor

gr daron

Bewerkt: door Daron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...