MidnightMayhem Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 hi dudes, ik zou dit weekend Gta San Andreas al aan het spelen moeten zijn, maar helaas. Ik ben in zeker dertig winkels geweest, niemand verkoopt 'm nog op de pc. weet er iemand IN BELGIE een winkel waar men hem nog verkoopt? want ik wil 'm ZO GRAAG spelen ! (: Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Kijk eens op een internet winkel. Ken de Belgische niet zo heel goed, maar SA voor PC is daar nog volop te verkrijgen. VC en III zijn een stuk moeilijker Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Misschien verkopen ze hem nog in Free Record Shop[/font], anders kan je hem toch nog vinden in andere grote winkels, ik zie SA overal waar ik kom liggen . Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Als je geen problemen hebt met webshops.. Bol.com Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Die had ik ook wel kunnen bedenken. Ik weet alleen niet of ze in België leveren. Maar inderdaad. Bol.com is een heel betrouwbare site. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Games leveren ze niet in Het Zeikertjesland[/font] Belgie, zelfde geld voor tweedehands boeken. Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Kom hem anders in Nederland halen Nee, grapje, maar er zijn toch wel webshops die games in België leveren? Google is uw vrind.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Het valt me op dat sommige maar door blijven zagen over dit onderwerp terwijl de topic-starter zich juist stil houdt... Ik denk dat er voorlopig wel genoeg mogelijkheden zijn geboden om aan het spel te komen. Tenzij er uiteraard nog een reactie van de t.s. komt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Er is misschien een mogelijkheid om bij een gamewinkel te vragen of ze het spel toevallig verkopen, maar anders weet ik het helaas niet! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik weet dat er al genoeg mogelijkheden gegeven zijn maar naar mijn mening geen enkel goede. FreeRecordShop heeft niet zoveel games (eigenlijk enkel de nieuwe en een paar andere) maar waar je het zeker moeten vinden is in de GameMania, en als ze hem niet hebben (bel dus best eens op voorhand) kan je 'm zo laten bestellen. Reageren
zemazik Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 ik weet waar e hem koopt in belgié je moet wel weten dat je single player moet kopen en dan moet je op sa-mp het dowloaden en dan heb je het JE MOET DE SINGLE PLAYER CD kopen je kan het kopen in de freerecordshop en kijk voor de isngle player CD Reageren
Fedmas Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Er bestaat geen standaard cd met Multiplayer van Sa . Ik zou voor een internet site gaan. Als je nog reageert. Bewerkt: 22 juli 2009 door Fedmas Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Misschien is het ook handig rond welke streek je woont, want dan kunnen sommige personen preciesere gegevens sturen? Reageren
Daron Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Heb net de eerder deze week bij Free Record Shop bestelde GTA-SA dvd binnen... groeten Daron Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik weet dat er al genoeg mogelijkheden gegeven zijn maar naar mijn mening geen enkel goede. FreeRecordShop heeft niet zoveel games (eigenlijk enkel de nieuwe en een paar andere) maar waar je het zeker moeten vinden is in de GameMania, en als ze hem niet hebben (bel dus best eens op voorhand) kan je 'm zo laten bestellen. ja free record shop is eigelijk een cd winkel, daar vind je niet veel pc games. GameMania heb ik gaan kijken en daar heb ik het besteld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.