Raalte86 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Hoi, Ik ben bij de missie op dat schip en nu heb ik een probleem. Heb Dimitri vermoord, alleen nu kom ik het laadruim niet uit. Heb al 100x geprobeerd dat stapel hout te komen maar ut lukt niet. Iemand tips??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Je meot gewoon door de deur die achter de plek is waar Dimitri vermoord is. daar moet je doorheen lopen naar een trap en dan ben je daaruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Je meot gewoon door de deur die achter de plek is waar Dimitri vermoord is. daar moet je doorheen lopen naar een trap en dan ben je daaruit Ok!!! Thnx man Ik maar proberen door dat luik naar buiten te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove4L Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik probeerde het eerst ook, maar toen realiseerde ik 'Hoe zijn Dimitri en de andere Russen hierin geraakt?', en zocht voor een andere uitgang, die ik dan ook vond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 ik ben gewoon op de trap gegaan ik zag nog een rus met 1 streepje van de trap afkomen die veel neer best wel raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik vind het best wel raar, je ziet namelijk zelfs in de cutscene van Dimitri al de deur achter hem . Die hielt ik me dus gewoon voor ogen, en raakte er dus direct uit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2009 voor die missie had ik al een keer de multiplayer missie bomb da base || gedaan daar kan je aleen van die deur gebruik maken,dus ik liep gelijk straight op die deur af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.