siwes Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 kan ik cleo 3 in de main script van sa zetten dat hij dan werkt? ik weet dta ik bij een aanpassing ervan een nieuw spel moet beginnen maa mij nsa is gedowngraded en wil heel graag 2 mods :( en die izj naleen op cleo 3 tenzij iemand voor mij een mod kan vinden die neon toevoegt als ik dat aleen wil en niet als scadieuw
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Je kan toch meer dan 1 cleo mod gebruiken? Je kunt alleen niet 2 main.scm's gebruiken. Verplaatst naar scm-modding hulp.
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Uit je laatste zin kan ik opmaken dat je een mod wilt die neon op je auto kan zetten? Klik. Helemaal bovenaan. Ik denk dat jij opzoek bent naar de 'Alpha' of de 'Pimp my Car'n'Light' versie. Bewerkt: 21 juli 2009 door Bayside
siwes Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Uit je laatste zin kan ik opmaken dat je een mod wilt die neon op je auto kan zetten?Klik. Helemaal bovenaan. Ik denk dat jij opzoek bent naar de 'Alpha' of de 'Pimp my Car'n'Light' versie. je hebt het niet goed gelezen of het komt om mijn typ style i kzoek ee nneon mod maar niet voor cleo 3 omdat mijn sa downgraded is kan dat niet of wil het niet i niedergeval hij doet het gwn nie als i ket goed heb geïnstaleerd dus vroeg i kkan i kee ncleo mod in main script zetten? of weet iemand een neon mod die GEEN cleo 3 gebruikt maar wel aleen op mijn auto komt waneer ik het wil en dus niet op anderen zoals die shadow mods misschien is dit wat duidelijker? Bewerkt: 22 juli 2009 door siwes
Crypteq Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) je hebt het niet goed gelezen of het komt om mijn typ stylei kzoek ee nneon mod maar niet voor cleo 3 omdat mijn sa downgraded is kan dat niet dus vroeg i kkan i kee ncleo mod in main script zetten? of weet iemand een neon mod die GEEN cleo 3 gebruikt maar wel aleen op mijn auto komt waneer ik het wil en dus niet op anderen zoals die shadow mods misschien is dit wat duidelijker? Als je dat wilt doen moet je een hele goeie SCM modder zijn en als die Cleo mod, Cleo opcodes gebruikt kan het al niet. En iemand anders mag het ook niet doen omdat de mod door iemand anders gemaakt is. Maar 1 ding snap ik niet, je zegt omdat je gta sa gedowngrade is kan je niet met cleo spelen. Dat is grote onzin, je kan gewoon als je gta sa gedowngrade is cleo gebruiken. Desnoods zet je de compact exe erbij in. Bewerkt: 22 juli 2009 door BC7
siwes Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) je hebt het niet goed gelezen of het komt om mijn typ stylei kzoek ee nneon mod maar niet voor cleo 3 omdat mijn sa downgraded is kan dat niet of zo iets i niedergeval hij doet het gwn nie als ik het goed heb gïnstaleerd dus vroeg i kkan i kee ncleo mod in main script zetten? of weet iemand een neon mod die GEEN cleo 3 gebruikt maar wel aleen op mijn auto komt waneer ik het wil en dus niet op anderen zoals die shadow mods misschien is dit wat duidelijker? Als je dat wilt doen moet je een hele goeie SCM modder zijn en als die Cleo mod, Cleo opcodes gebruikt kan het al niet. En iemand anders mag het ook niet doen omdat de mod door iemand anders gemaakt is. Maar 1 ding snap ik niet, je zegt omdat je gta sa gedowngrade is kan je niet met cleo spelen. Dat is grote onzin, je kan gewoon als je gta sa gedowngrade is cleo gebruiken. Desnoods zet je de compact exe erbij in. zou je dat mij eens kunnen uitleggen want overal staat dat het kan maar o pandere sites staat weer dat het niet kan ik heb de tutorial uit de master list van deze site gevolgt en dan krijg i keen foutmelding gta_sa.exe werkt niet meer er word naar een oplossing voor dit probleem gezocht.. kun je me dan helpen? al aangepast Bewerkt: 22 juli 2009 door siwes
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Installeer SA eens opnieuw, dan heb je dus weer V2. Volg daarna opnieuw de gehele tutorial over het installeren van Cleo 3, dan zou hij gewoon moeten werken.
siwes Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Je kan toch meer dan 1 cleo mod gebruiken? Je kunt alleen niet 2 main.scm's gebruiken. Verplaatst naar scm-modding hulp. nee want dit gaat over cleo 3 mods die zouden gwn moeten werken op een downgrader maar het werkt niet i kvroeg of het in main script kon
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Nee, dat kan niet. Of iig, er is nog geen mod voor. Zoals ik in mijn vorige post al zei over het oplossen van het Cleo probleem: Installeer SA eens opnieuw, dan heb je dus weer V2. Volg daarna opnieuw de gehele tutorial over het installeren van Cleo 3, dan zou hij gewoon moeten werken.
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 In een main.scm planten is waarschijnlijk niet al te moeilijk: in ieder geval makkelijker dan van een main.scm mod een cleo mod maken. Maar het grote probleem is dat je het niet mag distribueren, en niemand wil graag zoiets voor je doen als die niet beloond wordt voor zijn werk. Er zijn meerdere oorzaken voor de crash. Allereerst kan het zijn dat je CLEO niet goed geïnstalleerd hebt. Heb je wel de compatibele .exe gebruikt? Zie je, als je GTA SA op start, links onderin met gele letters CLEO staan? Daarnaast kan het zijn dat de CLEO Scripts met elkaar een conflict vormen. Zo kreeg ik laatst een PM over één van mijn mods, dat die crashte. Nog nooit van gehoord. Probleem was echter dat diegene ook een andere CLEO mod had, en die samen gaf een probleem. Hier moet je voor uitkijken. Ik denk dat je beter je crash van CLEO kunt oplossen, dan het in een main.scm planten. Enerzijds omdat je later misschien nog meer leuke CLEO mods vind, anderzijds zal hier niemand het voor je doen, dus zul je zelf SCM moeten leren.
siwes Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) i khad gewoon letterlijk gedaan wat die tutorial van deze site zegt ik had oo kmaar 1 mod en ehmm ik heb die ene file niet gebruikt omdat ik nie weet wat het is kun je is uitleggen wat ik moet doen dan? en i kheb ook nooit gezeg tdta een ander die cleo mods voor mij in de main script moest zetten als i kweet hoe doe ik et zelf wel dit is de tutorial meer heb ik niet gedaan http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78595 hij deed et gelijk na het instalere van de cleo 3 nie meer als ik em wouw opstarte kwreeg ik gta_sa.exe is niet gevonden die had ik ook niet gedownload moet dat dan als dat moest weet i de oorzaak Bewerkt: 22 juli 2009 door siwes
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dat ligt dan niet aan het cleo script, want dan zou het spel pas crashen nadat je de savegame of new game geladen hebt. Het moet dus echt aan de installatie van CLEO liggen.
siwes Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 lockje hij werkt al ik had die ene compackt file nie
Recommended Posts