Jump to content

LG cookie


claud

Recommended Posts

Hallo leden een paar minuten geleden ontdekte ik een kras op het scherm. Eentje die je wel voelt maar bijna niet ziet.

Mijn vraag: is dit ernstig voor het gebruik van mijn touch screen?

zo ja: weet iemand dan een goedkope reparatie

mgv lol grtz claud

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo leden een paar minuten geleden ontdekte ik een kras op het scherm. Eentje die je wel voelt maar bijna niet ziet.

Mijn vraag: is dit ernstig voor het gebruik van mijn touch screen?

zo ja: weet iemand dan een goedkope reparatie

mgv lol grtz claud

Touchscreens zijn wel gevoelig. :Y

Maar als je er geen last mee hebt moet je het ook niet laten repareren.

Als je het toch wilt laten repareren dan is het beste denk ik om naar de winkel te gaan waar je hem hebt gekocht en zij zullen hem waarschijnlijk dan terug naar de fabriek sturen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk wel uit want dit zijn geen dingen waar je LG voor aansprakelijk kunt stellen en dus wordt het allemaal op jouw kosten gefixed. Ik zou gewoon wat zorgvuldiger met je spullen omgaan, omdat je Shine ook al helemaal kapot was en dat zal heus geen slijtage geweest zijn. Koop gewoon een hoesje voor je telefoon, om het scherm te beschermen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk wel uit want dit zijn geen dingen waar je LG voor aansprakelijk kunt stellen en dus wordt het allemaal op jouw kosten gefixed. Ik zou gewoon wat zorgvuldiger met je spullen omgaan, omdat je Shine ook al helemaal kapot was en dat zal heus geen slijtage geweest zijn. Koop gewoon een hoesje voor je telefoon, om het scherm te beschermen.

Of wees zo slim om het beschermplastiekje dat je bij de telefoon kreeg (twee exemplaren zelfs) op het scherm te kleven. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

nee dat gaat niet dat heb ik al geprobeert en die andere was stuk en ik dacht dat het het scherm was dus heb ik het folie eraf gehaald en kreeg de nieuwe er niet op en nu zit er een kras in 2 naast elkaar en ik weet niet wat ik eraan moet doen :cry: ik ben er zo voorzichtig mee en nu wil ik een nieuw frontje maar ik weet niet hoe duur die is. phow dat ben ik kwijt :{

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

nee dat gaat niet dat heb ik al geprobeert en die andere was stuk en ik dacht dat het het scherm was dus heb ik het folie eraf gehaald en kreeg de nieuwe er niet op en nu zit er een kras in 2 naast elkaar en ik weet niet wat ik eraan moet doen :cry: ik ben er zo voorzichtig mee en nu wil ik een nieuw frontje maar ik weet niet hoe duur die is. phow dat ben ik kwijt :{

Voor touch telefoons kan je geen nieuw 'frontje' kopen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ook niet als ik de voorkant er af schroef?

Nee, je sloopt je telefoon daar mee als je niet zorgvuldig bent (en ik kan uit je topics uitmaken dat je dat absoluut niet bent). En je garantie is dan weg, dus dan heb je helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...