sjon123 Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 ik heb gta sa nu. wou hem opstarten maar dan doet hij het wel ik was toen heel blij. maar toen ik er achter kwam dat de helft van het beeld zag vond ik dat raar :S maar ik dacht, kijk wel ff bij options. maar daar kon ik niks veranderen doordat het beeld voor de helft was. dus kon niets veranderen zou iemand het antwoord weten? zou graag hulp willen hebben Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Zou ik misschien een screen mogen zien? Want ik kan me niet echt een idee voorstellen van hoe het er nou uit ziet. Maar misschien dat het verwijderen van GTA_SA.SET succes kan opleveren. Dit bestand staat in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Reageren
sjon123 Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 als ik print screen doe is het wel normaal :s maar het beeld is half, erg vaag ben namelijk niet zo slim in computers :$ Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Zoals Remi-X is al zei is 't verwijderen van je gta_sa.set een mogelijke oplossing. Heb je dat al geprobeert, sjon123? Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 als ik print screen doe is het wel normaal :s Tadaa, GTA_SA.SET probleem Reageren
Deluxo Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Het zou aan je computer kunnen liggen. Post eens je specificaties van je computer. Typ even in bij zoeken of uitvoeren, dxdiag. Post je processor en RAM. Ga dan naar Beeldscherm. En post je videokaart. Reageren
sjon123 Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Zou ik misschien een screen mogen zien? Want ik kan me niet echt een idee voorstellen van hoe het er nou uit ziet. Maar misschien dat het verwijderen van GTA_SA.SET succes kan opleveren. Dit bestand staat in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. dat verwijderen van GTA.SA.SET is niet de oplossing dat heb ik namelijk net geprobeerd :s het is me gelukt om met toeval de resolutie te veranderen nu heb ik het beeld weer goed ik wil jullie allemaal danken voor jullie hulp. Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Hmm raar. Ik zou het zo snel dan niet weten. Ook geen fouten in de resolutie/Widescreen optie? Drivers Up-To-Date? @Deluxo: Denk niet dat het daaraan kan liggen. Videokaart een minieme kans op de oorzaak kunnen zijn, maar indien hij niet sterk genoeg is zou je ook lagg ingame moeten hebben. Processor en RAM zouden naar mijn weten de vorm van het beeld niet kunnen beïnvloeden, enkel de smooth van het spelen. En aangezien zijn Print Screen wel normaal is, lijkt het me al helemaal dat de Videokaart niet het probleem is. Ik denk dat het in de software ligt, niet in de hardware. Ineens springt me iets te binnen. Je ziet maar de helft van het beeld. Is de rest van het beeld buiten je scherm? Dan kan dit ook de oplossing zijn: Op je beeldscherm heb je van die instellingen knopjes, zoek dan naar iets wat de resolutie beïnvloed. Meestal de positie van het beeld moet verschoven worden. Als je hiermee klaar bent, slaan de meeste videokaarten de positie ook op. Dus hoef je dit maar 1 keer te doen. EDIT: Ow, oke, mooi zo Bewerkt: 22 juli 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.