Jump to content

laad game wil niet starten


nimvim

Recommended Posts

Waarom kijkt niemand nou in mijn goddamn San Andreas Technische Ondersteuning topic, waarin de meeste gevallen worden opgelost? Kijk:

SA: Technische Ondersteuning

Fouten en oplossingen!

FAQ:

  • Ik had gister nog een Savegame opgeslagen, maar vandaag krijg ik de melding dat het Corrupted is!
  • [Dat kan door veel dingen gekomen zijn, die ik niet ga uitleggen. Wel geef ik je een manier om je Savegame weer werkend te maken, zie hier.]

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Waarom kijkt niemand nou in mijn goddamn San Andreas Technische Ondersteuning topic, waarin de meeste gevallen worden opgelost? Kijk:

SA: Technische Ondersteuning

Fouten en oplossingen!

FAQ:

  • Ik had gister nog een Savegame opgeslagen, maar vandaag krijg ik de melding dat het Corrupted is!
  • [Dat kan door veel dingen gekomen zijn, die ik niet ga uitleggen. Wel geef ik je een manier om je Savegame weer werkend te maken, zie hier.]

er staan honderd toppics met deze vraag op deze site, voordat je een mod installeert moet je altijd een backup maken van de mappen ''Data'' en '''Models'' (in je GTA map) voor t geval dat t fout gaat zoals de storing die je nu hebt, dat houdt in gwn die 2 mappen kopieren en ergens anders bewaren zodat als je een mod installeert en je GTA crash je die 2 mappen weer in je GTA map kan plakken dan doet je GTA t weer, ten 1e gebruikt altijd IMGtool heel simpel, en geloof me, dan zal je dit soort storingen niet meer krijgen, je moet nu gwn je game opnieuw installere, als je nou had gebackupt hoefde je dat niet

Link to comment
Delen op andere websites

Waar begin jij nu ineens over? Een corrupted SaveGame kan onmogelijk door modificaties komen... En dan nog, 8 dagen later, en de topicstarter heeft nog niet gereageerd in dit topic. Dan zal het vast al opgelost zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar begin jij nu ineens over? Een corrupted SaveGame kan onmogelijk door modificaties komen... En dan nog, 8 dagen later, en de topicstarter heeft nog niet gereageerd in dit topic. Dan zal het vast al opgelost zijn.

jonge wtf doe jij opeens stoer sukkel, ik probeer tog te helpen ofniet, ciaoo tot nooit

Link to comment
Delen op andere websites

Waar begin jij nu ineens over? Een corrupted SaveGame kan onmogelijk door modificaties komen... En dan nog, 8 dagen later, en de topicstarter heeft nog niet gereageerd in dit topic. Dan zal het vast al opgelost zijn.

jonge wtf doe jij opeens stoer sukkel, ik probeer tog te helpen ofniet, ciaoo tot nooit

Ik moest hier serieus om lachen.

''Stoer doen''...

Link to comment
Delen op andere websites

Waar begin jij nu ineens over? Een corrupted SaveGame kan onmogelijk door modificaties komen... En dan nog, 8 dagen later, en de topicstarter heeft nog niet gereageerd in dit topic. Dan zal het vast al opgelost zijn.

jonge wtf doe jij opeens stoer sukkel, ik probeer tog te helpen ofniet, ciaoo tot nooit

Ik moest hier serieus om lachen.

''Stoer doen''...

Wel lachen ja! Maar ehm... ging het niet over GTA SA met een save game corrupted???

Link to comment
Delen op andere websites

Waar begin jij nu ineens over? Een corrupted SaveGame kan onmogelijk door modificaties komen... En dan nog, 8 dagen later, en de topicstarter heeft nog niet gereageerd in dit topic. Dan zal het vast al opgelost zijn.

jonge wtf doe jij opeens stoer sukkel, ik probeer tog te helpen ofniet, ciaoo tot nooit

Rofl, ik doe niet stoer, ik help jouw juist om je erop te wijzen dat jouw theorie niet klopt... En ook tot nooit :)

@GTA-TOM, inderdaad, maar ik denk dat het probleem al verholpen is, aangezien de topicstarter nog geen reactie heeft geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...