kees1991 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 hallo, ik ben op zoek naar een savegame waarin de trophys beschikbaar zijn en waarop ik naar allee eilanden kan. verder moeten er dus nog niet te veel trophys gehaald zijn zodat ik dat nog wel zelf kan doen en maakt mij niet uit op hoe veel % het is. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Ik denk dat je geen trophies kan halen bij gedownloade savegames, could be wrong. Verder worden trophies niet gehaald per savegame maar per PSN account. Als je echt wilt gaan 'trophy-hunten' kan je beter opnieuw beginnen met GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thegangsta14 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 je kan ook gewoon een savegame doen en een nieuwe game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.